مکمل بنزین
گوناگونرپورتاژ

محبوبیت خودروهای وارداتی راسا موتور و فروش در بازار با قیمت‌های بالا

در دور جدید واردات خودرو به کشور، راسا موتور یکی از فعال‌ترین شرکت‌ها بوده است. این شرکت سراغ برند خوش‌نام سوزوکی و همین‌طور برند چینی باکیفیت GAC رفت سریع‌تر از بسیاری شرکت‌های دیگر فرایند واردات خودروهای این دو برند را انجام داد.

به همین دلیل، تعدادی از خودروهای وارداتی راسا موتور مثل سوزوکی سیاز و بالنو به دست خریداران رسیده و هم‌اکنون در بازار با قیمت بسیار بالاتری نسبت به قیمت نمایندگی برای فروش گذاشته شده‌اند.

به‌عنوان‌مثال، درحالی‌که سوزوکی سیاز توسط راسا موتور با قیمت یک میلیارد و 430 میلیون تومان به فروش می‌رسد، قیمت این سدان ژاپنی در بازار به بیش از دو برابر یعنی 3 میلیارد تومان رسیده است. قیمت دیگر سوزوکی وارداتی راسا موتور یعنی هاچبک بالنو از این هم فراتر رفته و با رقم عجیب حدود 4 میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است. این قیمت‌های بالا در بازار اما فقط مختص مدل‌های سوزوکی نیست و خودروهای وارداتی GAC هم با قیمت‌هایی بسیار گران‌تر از فروش راسا موتور در آگهی‌های فروش خودرو دیده می‌شود.

به‌عنوان‌مثال، شاسی‌بلند جذاب GS3 هم‌اکنون در بازار با قیمت 3.5 میلیارد تومان برای فروش گذاشته شده است درحالی‌که این خودرو توسط راسا موتور با قیمت زیر 2 میلیارد تومان به فروش می‌رسد.

علاوه بر این، بازار حواله‌های محصولات وارداتی راسا موتور نیز داغ است و آگهی‌های زیادی برای فروش حواله‌های این خودرو می‌بینیم. یکی از محبوب‌ترین خودروهای این شرکت سدان جذاب GAC امپو است که بسیاری از حواله‌های آن با قیمت‌های بالایی برای فروش گذاشته شده‌اند.

محبوب‌ترین خودروی وارداتی راسا موتور در بازار حواله‌ها اما سوزوکی جیمنی است که از یک سو افراد زیادی به دنبال خرید حواله آن هستند و از سوی دیگر، فروشندگان قیمت‌هایی تا یک میلیارد تومان را برای این حواله‌ها اعلام کرده‌اند.

این تب‌وتاب معاملات خودروهای سوزوکی و GAC و همین‌طور قیمت‌های بالایی که برای خودروها و حواله‌ها می‌بینیم، نشان از موفقیت و انتخاب درست راسا موتور در واردات خودرو دارد. همچنین با وجود افزایش عرضه این خودروها در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی، حواله‌های راسا موتور همچنان با قیمت‌های بالایی در بازار خریدوفروش می‌شود که نشان از استقبال مردم از خودروهای وارداتی این شرکت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا