مکمل بنزین
شرایط فروش

شرایط فروش محصولات کرمان موتور همراه با افزایش پرداختی اعلام شد (آبان ماه ۹۹)

شرکت کرمان موتور که به‌عنوان تولیدکننده محصولات جک در ایران شناخته می‌شود، به‌تازگی شرایط فروش کراس اوورهای جک را اعلام کرده است که در این برنامه فروش در حال حاضر کرمان موتور جک S3 و جک S5 اتوماتیک را برای فروش گذاشته است که مشتریان می‌توانند این دو کراس اوور را به ترتیب برای تحویل در اردیبهشت و خرداد 1400 ثبت‌نام کنند. اما نکته مهم در این شرایط فروش این است که قیمت خودرو بر اساس معیار روز محاسبه می‌شود و برای ثبت‌نام جک S3 به پیش‌پرداخت 250 میلیون تومانی و برای ثبت‌نام جک S5 اتوماتیک هم پیش‌پرداخت 350 میلیون تومانی تعیین‌شده است.

در این طرح فروش کرمان موتور سود مشارکت 12 درصد و سود انصراف 9 درصد را برای مشتریان این خودرو در نظر گرفته است. همچنین چنانچه در تحویل خودروها تأخیری ایجاد شود، سود تأخیر 12 درصد سالیانه به حواله داران تعلق می‌گیرد.

با توجه به اینکه پیش‌فروش کرمان موتور مبنی بر عرضه نقدی است، تخفیفی برای مشتریان جک S3 و جک S5 اتوماتیک در نظر گرفته‌شده که این تخفیف برای جک S5 اتوماتیک 17 میلیون و 500 هزار تومان و برای کراس اوور دیگر، 12 میلیون و 500 هزار تومان تعیین‌شده است.

این بخشنامه از تاریخ 12 آبان ماه 1399 فعال‌شده است و تا تاریخ 17 آبان ماه فعال است و علاقه‌مندان می‌توانند برای خرید این دو خودرو در نمایندگی‌های کرمان موتور حاضر شوند و یا حتی از طریق سایت فروش کرمان موتور به نشانی  http://sales.kermanmotor.ir/ اقدام به ثبت‌نام و خرید این خودرو کنند.

علی اکبر گل‌محمدی

ایدی اینستاگرام برای ارتباط بامن: aliakbar.golmohamadi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا