مکمل بنزین
گوناگونخبر

خودروی بعدی تسلا در سال 2019، سریع‌تر از مک لارن خواهد بود!

کمپانی تسلا موتورز، آرام و بی سر و صدا به کار خود ادامه می‌دهد و در نظر دارد تا نسل دوم Roadster را در سال 2019 معرفی کند. این که باید در انتظار چه محصولی از سوی این کمپانی خاص باشیم، موضوع دیگری است؛ اما تسلا خود اشاره کرده است که این مدل یکی از سریع‌تر خودروهای سری S خواهد بود و در واقع می‌توان آن را سریع‌ترین تولید آن‌ها دانست.

Tesla-Logio

این خودرو ساز خوش‌نام، چندی پیش در رسانه‌ها در مورد این نمونه جدید گفته بود: تنها یک خودرو سریع‌تر از Ludicrous ما وجود دارد که در حداکثر طی 4 سال آینده تولید و به بازار عرضه خواهد شد.

خودروهای سری S کمپانی تسلا، در حالت Ludicrous که به تازگی از سوی تسلا برای این سری عرضه شده است، می‌توانند سرعت صفر تا صد کیلومتر خود را تنها در 2.8 ثانیه طی کنند که عددی بی‌نظیر به شمار می‌رود. این عدد برای خودروی‌های سدان 4 درب، بیشترین و بهترین رکورد در جهان محسوب می‌شود. حال اگر تسلا به قول خود عمل کند، Roadster بعدی می‌تواند رکورد فعلی مک لارن p1 را با 903 اسب بخار بشکند و صفر تا صد کیلومتر خود را با سرعتی بی‌نظیر طی کند.

اگرچه مدل اصلی و پایه Roadster بر اساس پلتفرم قرض گرفته از سوی Lotus طراحی و تولید شده است، اما یکی از مدیران ارشد کمپانی تسلا به نام Elon Musk اعلام کرده است که نسل جدید این سری، به طور کامل از طراحی تا تولید را در خانه سپری خواهد کرد! البته برخی از منابع معتقدند که تسلا در این مدل نیز، برخی از قطعات و ملزومات را از سایر کمپانی‌های تولید کننده خودرو در کالیفرنیا قرض خواهد گرفت! اما مطمئنا تسلا دیگر در هیچ بخشی از تولیداتش به سراغ قطعات و یا بخش‌های Lotus نخواهد رفت.

یکی از مدیران این کمپانی پیش از این در مورد این خودرو گفته بود، وقتی ما طراحی Roadster را به پایان رساندیم و کار تولید به اتمام رسید، همه با خود گفتیم چرا ما این کار را انجام دادیم؟ شاید منظور وی همان کمک گرفتن از lotus در طراحی این مدل بوده است.

مطمئنا طی ماه‌های آینده این کمپانی سایر اطلاعات لازم در مورد این خودروی عجیب را در اختیار رسانه‌ها خواهد گذاشت. تا آن موقع تسلا در حال کار بر روی مدل X است که به زودی قرار است در سه سایز و سه مدل مختلف راهی بازارهای جهانی شود.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا