Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

قیمت خودرو Mazda CX-3 مدل 2016 با امکاناتی خاص مشخص شد!

جدیدترین خودرو طراحی شده توسط کمپانی مزدا که شاسی بلند به نظر می‌رسد، به زودی وارد بازارهای جهانی خواهد شد؛ اما این خودرو ساز خوش‌نام ژاپنی قیمت گذاری این مدل جدید را پیش از ورود به بازارهای ایالات متحده آمریکا در ماه آینده، انجام داده است.

2016-mazda-cx-3-2-980x420

CX-3 با قیمت پایه 19960 دلار برای مدل اسپرت آن به فروش خواهد رسید. از ویژگی‌های مدل اسپرت این نمونه جدید می‌توان به سیستم بهینه تهویه هوا، فرمان تلسکوپی و قابل تنظیم و طراحی ویژه روکش صندلی‌های آن اشاره کرد. همچنین از دیگر قابلیت‌های این خودرو به کروز کنترل اورجینال، قابلیت Power Window، power Lock و تنظیم صندلی‌های عقبی به صورت 60/40، دوربین نشان دهنده عقب خودرو، ارتباط بلوتوثی سیستم صوتی خودرو با بهره گیری یک مانیتور 7 اینچ همراه با سیستم‌های ارتباطی کمپانی مزدا اشاره کرد.

همچنین این کمپانی، برای این خودرو و به سفارش مشتری، با دریافت هزینه کلی 24.990 دلار امکانات دیگری را به CX-3 اضافه خواهد کرد. امکاناتی همچون آینه‌های جانبی با قابلیت‌هایی پیشرفته در هنگام پیچیدن، رینگ‌های اسپرت 16 اینچی، صندلی‌هایی تمام چرمی با روکشی خاص، فرمان با روکش چرمی، کنسول مرکزی اورجینال و گرم کن‌های مخصوص صندلی‌های جلو!

همچنین در مدل سفارشی این خودرو و در صورت پرداخت هزینه‌ای معادل 24.990 دلار، علاوه بر امکانات ذکر شده، چراغ‌های جلویی از نوع LED خواهد بود و همچنین مه شکن‌های خودرو نیز به LEDهای زیبایی مزین خواهند شد. رینگ‌های 18 اینچی آلومینیمی، کنترل اتوماتیک آب و هوا، سیستم ناوبری و GPS خودکار، سیستم صوتی Bose، نصب Moonroof و بهره گیری از چرم لوکس برای تمام لوازم داخلی خودرو از دیگر امکانات سفارشی CX-3 خواهد بود.

mazda-cx-3_2016_interior-970x546-c

به جز ظاهر زیبا و امکانات سفارشی این خودرو ژاپنی، تمام نسخه‌های تولید شده CX-3 از موتوری 2.0 لیتری از نوع SkyActiv-G بهره برده که توان تولید 146 اسب بخار را داشته و گشتاور تولید شده آن نیز 146 فوت پوند است!

این موتور به یک سیستم انتقال و گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل شده است. علاقه‌مندان به خرید این خودرو می‌توانند با پرداخت مبلغی در حدود 1250 دلار، از سیستم All-Wheel Drive نیز بر روی CX-3 بهره‌مند شوند.

مزدا CX-3 به طور مستقیم با خودروهایی چون Chevrolet Trax، Jeep Renegade و Honda HR-V به رقابت خواهد پرداخت. با اینکه مصرف سوخت این خودرو هنوز به طور قطعی اعلام نشده است، اما با توجه به ظاهر، امکانات، موتور و دیگر ویژگی‌های این خودرو شرقی، به نظر می‌رسد که CX-3 می‌توان در حوزه‌هایی چون قیمت، راحتی و خروجی مورد نظر، یکی از خودروهای مناسب در کلاس خود باشد.

mazda-cx-3_2016_rear-angle-970x546-c

مزدا CX-3 در مدل ساده و دنده‌ای به بازار عرضه نخواهد شد، بنابر این باید دید آیا این خودرو می‌تواند رضایت علاقه‌مندان به رانندگی و بهره گیری از حداکثر قدرت موتور را نیز جلب نماید یا خیر. البته موتور استفاده شده بر روی این خودرو و بهره گیری از سیستم مهندسی شده SkyActive نشان از یک انتخاب هوشمندانه از سوی کمپانی مزدا دارد.

mazda-cx-3_2016_front-angle-970x546-c

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.