Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

Qiantu K50 سوپراسپرت چینی برای نمایشگاه پکن

خودروسازهای چینی سیل انبوهی از محصولات خود را آماده نمایش در نمایشگاه پکن کرده‌اند. این فستیوال بزرگ قرار است دوشنبه هفته آینده در پکن چین آغاز به‌کار کند. Qiantu K50 نام یک سوپراسپرت تمام الکتریکی است که قرار است در این نمایشگاه به معرض نمایش گذاشته شود. با بررسی شکل ظاهری این خودرو به این نتیجه می‌رسیم که صنعت خودروسازی در چین با چه سرعتی در حال پیشرفت است. 

qiantu-k50-china-p3-660x471

نمونه اولیه این خودرو، سال گذشته در نمایشگاه شانگهای به نمایش درآمده بود، ولی حالا طراحان Qiantu یک Qiantu K50 تکامل یافته و کامل را آماده نمایش در فستیوال پکن کرده‌اند. کارخانه این شرکت با ظرفیت تولید ۵۰.۰۰۰ خودرو در سال در شهر سوژو در استان جیانگ سو، چین واقع شده است. شرکت مذکور تصمیم دارد تا سال ۲۰۱۷ علاوه بر K 50 دو نوع خودروی دیگر را بر روی خط تولید خود ببرد.

qiantu-k50-china-p1-660x364

طراحان این خودرو یک موتور الکتریکی بر روی محور جلوی K 50 نصب کرده‌اند و یک موتور دیگر نیز روی محور عقب سوار شده است. این دوموتور قدرت ۴۰۸ اسب بخاری را برای این خودرو فراهم می‌کند که بسیار قابل توجه است. همچنین حداکثر سرعت Qiantu K50 بیش از ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت بوده و می‌تواند در ۴.۶ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این خودرو می‌تواند با یک بار شارژ مسافتی نزدیک به ۳۰۰ کیلومتر را طی کند. مسئولان این کمپانی برای سوپراسپرت خود قیمتی معادل ۷۰۰.۰۰۰ یوآن را در نظر گرفته‌اند که به پول رایج ایران نزدیک به ۳۳۰ میلیون تومان می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.