مکمل بنزین
گوناگونخبر

امضاء قرارداد همکاری میان اپل و Magna Steyr؛ عرضه خودروی اپل نزدیک است؟

شایعات زیادی درباره پروژه Titan کمپانی اپل وجود دارد. در جدیدترین شایعات، عنوان شده است که این شرکت، یک آزمایشگاه مخفی در برلین آلمان ساخته است.

اطلاعات کمی درباره این آزمایشگاه وجود دارد؛ اما ظاهرا تعداد کارکنان آزمایشگاه مذکور، بین 15 و 20 نفر بوده، که همگی از بهترین‌های صنعت خودروسازی آلمان هستند. نامی از افرادی که در این آزمایشگاه مشغول به فعالیت شده‌اند فاش نشده؛ اما اپل به دنبال به کارگیری تفکر جوانان در عرصه فروش، نرم افزار، مهندسی و سخت افزار بوده و تمام این افراد از جوانان نخبه و با استعداد هستند.

18630810401630468011

براساس شایعات، اپل بزودی قراردادی را برای تولید و عرضه خودروی خود با Magna Steyr به امضاء می‌رساند. امضاء چنین قراردادی رسما تایید نشده، ولی در صورت امضاء این قرارداد,  Magna Steyr برای ایجاد ظرفیت تولید مناسب برای کمپانی اپل، مجبور به ایجاد خطوط جدید تولید و از رده خارج ساختن برخی  از خودروها خواهد بود.

اپل قصد دارد خودروهای خود را از طریق اجاره و یا به اشتراک‌گذاری عرضه کند و این کمپانی هیچ خدمات و شبکه نمایندگی نخواهد داشت. اپل فعلا در حال کار بر روی تکنولوژی اختصاصی رانندگی خودکار است. ویژگی‌های فناوری اپل، بسیار بیشتر از فناوری کنونی مورد استفاده در برخی خودروهاست.

اپل هیچ اظهار نظری درباره این شایعات نکرده و احتمال می‌رود که اولین خودروی این کمپانی، تا پایان سال 2020 معرفی شود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا