Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نمایش لیفان X80 در نمایشگاه پکن

کمپانی لیفان چین، بزرگترین محصول خود را آماده نمایش در پکن کرده است. این خودرو که قرار است با قیمتی بین ۱۰۰.۰۰۰ یوآن تا ۱۳۰.۰۰۰ یوآن در چین عرضه شود یک شاسی بلند بزرگ محسوب می‌شود. طراحی این خودرو بیش از حد نزدیک به تویوتا هایلندر است اما طراحان لیفان برای کم کردن شباهت این خودرو تغییراتی در قسمت چراغ‌ها، مخصوصا چراغ‌های عقب اعمال کرده‌اند. ابعاد ایکس ۸۰ نیز از هایلندر کمی بزرگتر است.

ابعاد لیفان لیفان جدید: طول ۴۸۹۰ میلی‌متر، عرض ۱۹۳۰ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۶۰ میلی‌متر

ابعاد تویوتا هایلندر: طول ۴۸۵۵ میلی‌متر، عرض ۱۹۲۵ میلی‌متر، ارتفاع ۱۷۲۰ میلی‌متر

lifan-x80-china-0-660x422

در خبرهای منتشر شده از این خودرو آمده است که لیفان تصمیم دارد محصول جدید خود را با ۲ موتور عرضه کند، یک موتور ۲.۴ لیتری با ۱۶۵ اسب بخار قدرت که محصول میتسوبیشی ژاپن است و مدل دیگر ۲.۰ لیتری توربو که قدرت خروجی آن هنوز مشخص نیست البته بیش از این خبرهایی از انتخاب موتور ۱.۸ لیتری برای ایکس۸۰ منتشر شد، که با توجه به ابعاد این خودرو موتور ۲.۰ لیتری توربو انتخاب بهتری خواهد بود. سیستم انتقال قدرت به چهارچرخ نیز برای این خودرو یک انتخاب عالی است که قدرت موتور از طریق یک گیربکس شش سرعه به چرخ‌ها منتقل می‌شود. انتخاب موتور ۲.۴ لیتری برای ایکس ۸۰ یک خبر امیدوارکننده بود که با قرار گرفتن نام میتسوبیشی در کنار آن طرفداران این محصول چینی بیشتر خواهند شد. امید داریم اگر مسئولان کرمان خودرو تصمیم به عرضه این خودرو گرفتند آن را با موتور اصلی  ۲.۴ لیتری و سیستم چهارچرخ متحرک عرضه کنند که در قدرت حرفی برای گفتن داشته باشد.

داخل کابین ایکس ۸۰ نیز تغییرات زیادی نسبت به سایر محصولات لیفان مانند ایکس ۶۰ که کیفیت بالایی ندارد، داشته است، چرا که استفاده از پوشش پلاستیکی با کیفیت در کنار قسمت‌های چوبی و آلومینیومی علاوه بر کیفیت، زیبایی را نیز به ارمغان آورده است. البته صفحه نمایش کوچک این خودرو به صورتی قرار گرفته که به سختی می‌توان به صفحه لمسی آن دسترسی داشت.

نظر شما راجع به این خودرو چیست؟ ما سعی می‌کنیم به دلیل حضور این خودروسازی در ایران، خبرهایی که از غرفه آن در پکن منتشر می‌شود را به طور کامل برای شما شرح دهیم.

 

1 نظر
  1. امیر می گوید

    اگه تاخیر تحویل در کرمان خودرو که حداکثر یک ماهه ایت بدقولی محسوب میشه پس درب شرکت آسان موتور و اطلس خودرو رو باید گل گرفت چون زیر ۶ ماه تاخیر ندارن.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.