مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی DS از DS4S رونمایی کرد؛ مخصوص چینی‌ها!

کمپانی DS در نمایشگاه خودروی پکن، از محصول جدید خود به نام DS 4S رونمایی کرد. این محصول فقط برای مشتریان چینی طراحی شده و همراه با محصولات دیگر کمپانی DS ، مانند؛ DS5، DS5 LS و DS6 SUV در چین عرضه خواهد شد.

77

از ویژگی‌های ظاهری DS 4S می‌توان به تزئین زیبای چراغهای جلو توسط LED و استفاده از جلو‌ه های سه بعدی در چراغهای عقب اشاره کرد. خودروی DS 4S با سه پیشرانه 1.6 لیتری بنزینی با قدرت 136 و 204 اسب بخار عرضه می‌شود. DS 4S  نخسیتن محصول چینی بوده که از موتور PureTech PSA بهره می‌برد. مشتریان چینی قادر به سفارش یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته، برای تمام مدلهای DS 4S خواهند بود.

در فضای داخلی DS 4S شاهد استفاده از چرم باکیفیتی بوده و برای روکش صندلی‌ها از چرمی قرمز رنگ استفاده شده است. این خودرو 4.44 متر طول داشته و درشهر شنژن تولید خواهد شد. DS 4S در شش رنگ مختلف عرضه می‌شود . یکی از رنگهای منحصر به فرد DS 4S قرمز تیره آتشین بوده که زیبایی خاصی به این محصول لوکس می‌بخشد.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا