مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

محصول جدید و لوکس جیلی را ببینید!

جیلی با یک خودروی سدان لوکس و زیبا با نام Borui Individual به نمایشگاه پکن آمده است. نام محصول با کیفیت جیلی از ژانویه امسال در مارکت‌های فروش خودرو قرار خواهد گرفت. رنگ مشکی مات با رینگ‌های ۲۰ اینچی در کنار جلوپنجره مشبک ویژه کرومی از جمله زیبایی‌های ظاهری محصول جدید جیلی هستند، البته عده ای از طرح جلوپنجره و چراغ‌های جلو ابراز ناراحتی کرده‌اند و این نوع طرح را مناسب یک خودروی لوکس نمی‌دانند و ما هم با نگاه به قسمت جلوی Borui به فکر فرو رفتیم که چقدر شباهت آن به رانا از شرکت ایران‌خودرو زیاد است.

geely-borui-individual-bj-1-660x483

با وارد شدن به داخل این خودرو با صحنه‌ای فوق آلعاده روبرو خواهید شد. یک خودروی لوکس با کابینی زیبا مناسب استفاده ۴ نفر که دو صندلی در جلو و دو صندلی ۲ تکه هم در عقب  قرار داده شده است. بر روی کنسول وسط سمت عقب یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی لمسی قرار داده شده که به وسیله دکمه‌های فیزیکی سرگرمی نیز روی همان کنسول امکان دسترسی به محتویات این مانیتور را خواهید داشت. سیستم تهویه هوا و دریچه‌ها بسیار خوب جای گرفته‌اند و صندلی‌های چرمی سفید رنگ Borui  با جنس چرم و دور دوزی قهوه‌ای مانند محصولات بنتلی بسیار دلنشین هستند. بر روی هر صندلی بالش‌های ویژه با الگوی چینی سنتی برای راحتی کمر قرار داده شده است. فضای داخلی این خودرو بسیار عالی طراحی گردیده به طوری که سرنشینان حس خواهند کرد که سوار بر یک خودروی لیموزین هستند.

جیلی برای محصول لوکس خود ۲ نوع موتور در نظر گرفته است، یکی موتور ۱.۸ لیتری توربو ۴ سیلندر با ۱۶۳ اسب بخار قدرت و موتور بعدی یک پیشرانه قدرتمند با حجم موتور ۳.۶ لیتر v6 از نوع بنزینی که۲۷۰ اسب بخار قدرت را برای راننده فراهم می‌کند.

geely-borui-individual-bj-5-660x511

قیمت Borui Individual هنوز به طور رسمی از سوی جیلی اعلام نشده اما با توجه به این مطلب که محصول فوق یک سدان با امکانات خودروی لوکس است نمی‌توان انتظار داشت که قیمت پایینی داشته باشد و احتمالا از سایر محصولات چینی قیمت بیشتری دارد. مسئولان جیلی باید این نکته را مد نظر قرار دهند که اگر قیمت خودرو را رقابتی تعیین نکنند انتخاب های بهتری هم نسبت به Borui Individual وجود دارد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. برندهای چینی جیلی و ام جی واقعا ماشین های با دوام و شیک و متفاوت با سایر محصولات چینی هستند و قابل مقایسه با ماشین های ساخت کره می باشند ، متاسفانه مدل های روز و خوب برندهای خوب چین رو ما نه مونتاژش رو در کشورمون داریم و نه وارداتش انجام میشه ، یک دوره واردات جیلی امگرند 7 و ام جی 6 انجام گرفت که تمام خریدارانش راضی هستند و واقعا ماشین های بینظیری با قیمت اقتصادی بودند و با اینکه چندین مدل جدید بعد از جیلی امگرند 7 شرکت جیلی تولید کرده ولی همون امگرند 7 اگه الان در کشور مونتاژ یا وارد بشه و هر کس یک ساعت پشت فرمونش بشینه دیگه عمرا سراغ ماشین های ایرانی نمیره و همینطور ام جی GT6

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا