مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو کولیوس مدل ۲۰۱۷ رونمایی شد!

 

رنو کولیس مدل ۲۰۱۷رنو کولیوس مدل ۲۰۱۷ یکی از محصولات جذاب به نمایش در‌آمده درنمایشگاه خودروی بیجینگ چین است. طراحی رنو کولیوس با جلو پنجره عظیم کروم رنگ براق که در وسط خود لوگوی با صلابت رنو را جاداده بسیار چشم‌نوازتر از گذشته شده است، ضمن اینکه این جلو پنجره نیز در مدل ۲۰۱۷ تا چراغ های پیشانی امتداد یافته است. رنو کولیوس جدید بزرگتر از مدل قدیمی خود بوده و با ظرفیت ۵ سرنشین به بازار عرضه خواهد شد.

رنو کولیس مدل ۲۰۱۷
کراس اوور جدید فرانسوی‌ها قرار است بر روی پلت فرم قبلی و بر اساس ابعاد نزدیک به رقیب خود یعنی نیسان X-TRAIL ساخته شود و از تکنولوژی 4×4 بهره می‌برد به نحوی که قابلیت تعویض وضعیت به حالت‌های دو چرخ محرک، چهار چرخ محرک، حالت خودکار و چهار چرخ محرک قفل شده را دارد.

رنو کولیس
پیشرانه بنزینی کولیس ۲۰۱۷ از نوع ۲۰۰۰ سی‌سی با ۱۴۴ اسب بخار و در مدل ۲۵۰۰ سی سی از نوع ۱۹۰ اسب بخار است. از جمله سیستم‌های کمکی راننده می‌توان به سیستم هشدار خروج از لاین، هشدار رعایت فاصله صحیح از خودروی جلویی، سیستم ترمز اضطراری فعال، سیستم هشدار نقاط کور، تشخیص خستگی راننده، دوربین دید از عقب، نور بالا/پایین هوشمند (خودکار) و سیستم دستیار پارک آسان اشاره نمود.

رنو کولیس ۲۰۱۷
در داخل نیز رنو کولیوس از فضای جادار و درخوری برخوردار بوده و کیفیت متریال بکاررفته در حد بسیار خوبی ارزیابی می‌شود. ضمن اینکه صفحه نمایش لمسی بزرگ در مرکز آن به همراه برخی از المان‌های لوکس‌ باعث شده که این خودرو در بازار، بالاتر از خودروی نیسان X-TRAIL قرار گیرد.

رنو کولیس ۲۰۱۷

 

حامد دانشمند

مهندس IT، نویسنده و مترجم در حوزه خودرو و فناوری اطلاعات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا