مکمل بنزین
گوناگونخبر

با فاو بسترن ایکس۶ (X6) در نمایشگاه پکن آشنا شوید

بدون شک یکی از برترین برندهای چینی در زمینه تولید خودرو، کمپانی موفق فاو است که محصول سدان بسترن این شرکت از طریق بهمن خودرو در کشورمان عرضه شده. محصولات فاو همیشه از لحاظ کیفیت خیلی بهتر از سایر برندهای چشم بادامی بوده و این حقیقت را می‌توان در فروش موفق خودروی بسترن در ایران با چشم دید. حال کمپانی فاو با شاسی‌بلند کانسپت بسترن X6 به نمایشگاه پکن ۲۰۱۶ پا گذاشته است. جلو پنجره مشبک زیبا، چراغ‌های باریک خاص و مشخصات ظاهری فوق‌العاده در این خودرو به وفور دیده می‌شود. خط تولید شاسی‌بلند زیبای فاو قرار است تا سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی شود. در نمای ظاهری خودرو خطوط خاکستری در ستون A که تا چراغ‌های عقب کشیده شده‌اند یک صحنه زیبا را ایجاد کرده‌اند.

besturn-x6-china-6-660x521

درب‌های خودرو مانند بسیاری از محصولات کانسپت حاضر در این نمایشگاه به صورت مخالف جهت هم یا دروازه‌ای باز می‌شوند و ۲ صندلی در عقب کابین و صندلی‌های جلو با ترکیب رنگی سفید خاکستری نمایان می‌شوند. بسترن X6 کابینی زیبا و مجهز دارد و تعداد زیادی صفحه نمایش که کارایی آن‌ها هنوز مشخص نشده است. قسمت عقب هم مانند سایر بخش‌های بسترن X6 عالی طراحی شده‌اند و چراغ‌های زیبا به وسیله‌ یک نوار کرومی به هم متصل شده‌اند.

با توجه به کانسپت بودن این خودرو، امکان اعمال تغییرات تا سال ۲۰۱۸ وجود دارد و شرکت سازنده از پیشرانه محصول خود اطلاعاتی در اختیار بازدیدکنندگان قرار نداده است.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا