مکمل بنزین
گوناگونخبر

جنسیس با یک پیشرانه هیبریدی به صحنه می‌آید

GenesisRange-10

جنسیس که به تازگی طعم بک برند مستقل را می‌چشد، سعی دارد در آینده‌ای نزدیک با یک خودرو هیبریدی به میدان مبارزه با سایر برندهای برتر، وارد شود.

مسئولان این برند تازه متولد شده کره‌ای به تازگی اعلام کرده‌اند که سعی دارند محصول آینده خود را با یک پیشرانه هیبریدی وارد بازار کنند. Zuchowski مدیرعامل بخش آمریکایی هیوندا در ارتباط با این خبر می‌گوبد: “ما اعتقاد داریم موتورهای جایگزین پیشرانه‌های قدیمی باید به محصولات لوکس هم راه پیدا کنند.” همچنین وی ادامه داد: حرکت به سمت خودروهای الکتریکی ایمن و لوکس برای شما بسیار مهم خواهد بود بنابراین ما فکر می کنم که یک استراتژی میان دوره ای فوق العاده را در پیش گرفته ایم.

تولید کننده کره ای همان روشی را که شرکت‌های بیامو، مرسدس بنز، آئودی، ولوو و کادیلاک، در ارائه پلاگین در نسخه ترکیبی یا همان هیبریدی در پیش گرفته‌اند را ادامه خواهد داد. البته پیش از این جنسیس در نمایشگاه نیویورک از محصول جدید خود با پیشرانه هیبریدی و به‌صورت کانسپت رونمایی کرده بود ولی اکنون جنسیس نام PHEV را مطرح می‌کند که نشان دهنده به‌کارگیری طیف وسیع موتور هیبریدی در محصول آینده این شرکت خواهد بود. این برند لوکس اولین خودروهای خود را با نام G90 و محصول دوم خود را که در ابعاد کمی متفاوت است با نام G80 رونمایی کرد و سعی دارد یک مدل از خودروهای لوکس خود را در ابعاد کوچک‌تر با نام G70 برای رقابت با بی ام و سری ۳ به نمایشگاه آینده نیویورک بیاورد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا