مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

پکیج جدید پاگانی بر روی هوآیرا!

 پاگانی برای دارندگان خودرو شگفت‌انگیز هوآیرا یک پکیج جدید ارائه کرده است که مالکان این خودروها برای داشتن این بسته خشمگین باید ۱۶۰.۰۰۰ یور هزینه کنند. Pacchetto Temesta Huayra به طور معمول با خودروهایی چون هوندا NSX هم‌قیمت است، ولی این کجا و آن‌ها کجا! این نسخه از پاگانی که در نمایشگاه اخیر ژنو 2015 درکنار گونه‌ی تولید محدود BC به نمایش درآمده بود در بازار انگلستان حدود 800,000 پوند برای خریداران هزینه خواهد داشت. البته برای مالکان کنونی هم امکان ارتقا خودرو وجود دارد و می‌توانند مجموعه کامل شامل اسپویلرهای جلو، دیفیوزر عقب، توییک‌های زیر بدنه و رینگ‌های اختصاصی را روی خودروی خود نصب کنند.

pagani-huayraa-546x308

موتور 6 لیتری V12 استاندارد ساختِ AMG تغییری نداشته است و همان خروجی 730 اسب بخاری و 1000.5 نیوتون‌متری را ارائه می‌کند، درموردسقف سرعت هم هنوز اعلان رسمی‌ از سوی شرکت نشده است. طبق برخی از اخبار تغییراتی در زیر پوست هوآیرا اعمال‌شده که شامل تنظیمات سیستم تعلیق، سیستم اگزوز تیتانومی و کاهش وزن نسبت به مدل استاندارد می‌شود. پکیج قرار داده شده روی این محصول این نکته را گوشزد می‌کند که  Pacchetto Temesta  توجه ویژه‌ای به پیست دارد و علی‌رغم جزئیاتِ کم، می‌خواهد بهتر از مدل استاندارد باشد. اگر فراموش نکرده باشید همین چند وقت پیش بود که بسته مشابهی با نام carbonfibre aero pack برای لامبورگینی اوراکان ارائه شد که البته قیمت 20,000 پوندی‌اش بسیار کمتر از پکیج پاگانی برای محصول خود بود. ولی باید به این نکته اشاره کرد که با توجه به اینکه دارندگان محصولات پاگانی بیشتر به دلیل تک بودن این خودرو‌ها آنها را خریداری می‌کنند، بنابراین می‌توان انتظار داشت قیمت بالای این بسته برای خریداران پاگانی زیاد مهم نباشد و اگر بخواهند آن را نیز خریداری می‌کنند.

تعداد و نحوه تولید Pacchetto Temesta Huayra هنوز مشخص نیست و خبرهای تکمیلی در آینده نه‌چندان دور منتشر خواهد شد

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا