مکمل بنزین
گوناگونتازه‌هاخبر

ارائه خدمات اورژانس با محصولات بی ام و

در نمایشگاه امسال RETTmobil که مربوط به خدمات اورژانسی، پزشکی و آتش نشانی است، تعدادی از خودروهای بی ام و به عنوان وسایل ارائه‌دهنده خدمات ایمنی جدید حضور دارند. در این نمایشگاه که در ۷۰.۰۰۰ متر زمین با ۵۰۰ غرفه مجزا از ۲۰ کشور جهان، برگزار می‌شود آخرین دستاوردهای مرتبط با ایمنی جامعه به نمایش گذاشته شده است. بیامو با توجه به فعالیت گسترده خود در زمینه تولید خودرو این‌بار به سراغ محصولات ایمنی و سلامت جامعه رفته است و وسایل نقلیه ویژه را در این نمایشگاه، برای بازدید به معرض نمایش گذاشته است. این وسایل با بالاترین سطح تکنولوژی، ایمنی و عملکرد و همچنین با قیمت مناسب و مقرون به صرفه عرضه شده‌اند. بیامو امیدوار است با یک موتورسیکلت و محصولاتی نظیر X1، X3، I3 نظرات را در این نمایشگاه به خود جلب کند.

BMW

خودروی i3 به طور تخصصی برای به‌کار گیری در بخش اورژانس بروزرسانی شده و بخش‌های موتوری مانند انتقال قدرت و شتاب این خودرو برای انجام عملیات نجات بهبود یافته‌اند. از جمله تغییرات دیگر خودروی i3 می توان به چراغ‌های هشداردهنده LED روی سقف و جلو پنجره و اضافه شدن سیستم شارژر سریع به آن اشاره کرد. علاوه بر این خودرو، یک بی ام و Gran Tourer با هدف فعالیت در بخش پزشکی و امدادگری در غرفه شرکت بزرگ آلمانی قرار داده شده البته کار در همین‌جا پایان نمی‌یابد و بیامو ۲ محصول X3 و X1 برای حضور در بخش آتش‌نشانی آماده کرده است. همچنین یک موتورسیکلت R1200 RT برای حضور به موقع در بستر بیماران با عنوان یک اورژانس سریع طراحی و بروزرسانی شده است.

پیش از این خودروسازان آلمانی مانند مرسدس بنز در این نمایشگاه حضور داشتند اما با محصولات قدرتمند و همه‌جانبه بیامو در این فستیوال به این نتیجه می‌رسیم که این شرکت در تمام بخش‌ها سعی دارد بهترین باشد و تمام افراد جامعه را از خدمات خود بهره‌مند کند.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا