مکمل بنزین
گوناگونخبر

آغاز مرحله دوم پیش‌فروش H30 Cross

ایران‌خودرو به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان و سالروز  آزادسازی خرمشهر؛ مرحله دوم پیش فروش دانگ‌فنگ  H30 Cross  را از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 3 خرداد ماه آغاز می‌کند.

این اقدام به دلیل استقبال کم نظیر مشتریان ایرا‌ن‌خودرو از H30 Cross، و پاسخگویی به درخواست آنان صورت پذیرفته و موعد تحویل محصول خریداری شده آنان؛ دی، بهمن و اسفند ماه سال جاری خواهد بود.

7777

خریداران H30 Cross در مرحله نخست دومین پیش فروش این محصول؛ در هنگام ثبت نام باید مبلغ 20 میلیون تومان پرداخت کنند و در مرحله دوم نیز مبلغ 5 میلیون تومان را از تاریخ 1 تا 10 شهریور ماه 95می‌پردازند. باقی مبلغ خودروی خریداری شده نیز در زمان ارسال دعوت‌نامه پرداخت می‌شود. سود مشارکت مشتریان در این طرح 21 درصد و سود انصراف 19 درصد تایین شده است.

H30 Cross در رنگ های سفید، مشکی، نقره‌ای، خاکستری، آبی رویال، نارنجی و قرمز متالیک عرضه شده و به گفته مسئولان ایران‌خودرو قیمتی در حدود 44 میلیون تومان خواهد داشت.

البته با توجه به شرایط بازار و افزایش قیمت برخی از خودروها؛ قیمت‌های اعلام شده برای H30 Cross قطعی نیست و احتمال افزایش قیمت آن وجود دارد.

پیشنهاد می‌کنیم  که برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با H30 Cross؛ نقد و بررسی و ویدیو معرفی آن را مشاهده کنید.

در لینک زیر می توانید تصاویر اختصاصی چرخان از H30 Cross را مشاهده نمایید.

تصاویر اختصاصی چرخان از H30 Cross را ببینید!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. اینقدر بدنبال وارد کردن انواع خودروهای لوکس که معلوم نیست چقدر دوام بیاورد چقدر خدمات پس از فروش داشته باشه چقدر حمایت بشه از لحاط قطعات لطفا برید دنبال شریک تجاری و نوسازی کاخانجات خودرو سازی و فروش ان در سایر کشورها نا اینکه ایرانی ها موش ازمایش خودروهای چینی باشند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا