مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو کلیو RS را ببینید!

سایت‌های خبری چند روز پیش تصاویری از مدل مفهومی کلیو را منتشر کرده‌اند، این در حالی است که رنو وعده داده این خودرو در چند روز آینده به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این کمپانی فرانسوی موتور 2 لیتری رنو مگان RS را برای مدل جدید کلیو درنظر گرفته است. پیش از این اخباری منتشر شده بود که نشان می‌داد شرکت خودروسازی رنو در صدد نصب پیشرانه‌ای 1.6 لیتری توربوشارژر بر روی کلیو RS است که بتواند قدرتی 250 اسب بخاری تولید کند، اما حالا رنو موتور 2 لیتری خودرو مگان RS را بر روی این ماشین نصب کرده تا قدرت ۲۷۵ اسب بخاری را برای این خودرو تامین کند. کلیو جدید از گیربکس ۶ سرعته دستی نیز برخوردار خواهد بود.

Renault-Clio_RS16_Concept-2016-800-01

طراحی ظاهری این خودرو همسو با سایر محصولات رنو است و از مهم‌ترین تغییرات این مدل جدید کلیو می‌توان به چراغ‌های پیشانی LED با گرافیکی تازه، مه شکن‌های سه قلوی بسیار زیبا در دو طرف سپر، استفاده از چهره و جلوپنجره مشکی رنگ در قسمت جلو و همچنین نصب یک اسپویلر بزرگ در انتهای سقف، نصب دیفیوزری بنظر فیبرکربنی در زیر سپر عقب و همچنین بیرون آوردن خروجی‌های اگزوز تیتانیومی از این دیفیوزر اشاره کرد.
Renault-Clio_RS16_Concept-2016-800-03

رنو وعده داده است که از تاریخ 23 ژوئن تا 26 ژوئن این خودرو به نمایش گذاشته می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا