مکمل بنزین
گوناگونخبر

لوکس ترین امکانات در بی‌ام‌و سری 7 Solitaire و Master Class!

BMW-7-Series

بی‌ام‌و با خودروهای سری7 جدید خود با تعریف معیارهایی تازه به کمک دسته‌بندی‌های فردی، سبب تغییر استاندارها در بخش خودروهای لوکس شد است. کمپانی بی‌ام‌و با نمایش تخصص خود در این زمینه، دو مدل خاص Solitaire (با تولید محدود شش عدد) و مدل تک Master Class را بر اساس مدل 750Li xDrive تولید می کند.

BMW-7-Series-29

بی‌ام‌و با عرضه این دو مدل در رنگ های منحصر به فرد Metallic Black Gold و Metallic Solitaire White، خاطر نشان کرد ساخت این رنگها تنها با ترکیب روش‌های بسیار پیچیده و استفاده از دانه‌های شیشه‌ای ظریف در لایه آخر رنگ امکان‌پذیر است.

BMW-7-Series-21
این شخصیت و ساخت انحصاری در  طراحی داخل خودرو به واسطه استفاده از طراحی تمام چرم صاف و استفاده از آلکانترا در سقف نیز به وضوح قابل مشاهده است.

BMW-7-Series-33

لیست لوازم سفارشی این خودرو که حتی شامل قسمتی برای لوازم آرایش مزین به چرم هم‌رنگ استفاده شده در داخل خودرو می‌شود، بسیار جامع و از برجسته‌ترین قسمت این لیست می‌توان از امکان استفاده از پنج الماس برای تزیین داشبورد و درها نام برد.

BMW-7-Series-7
این خودرو مجهز به پیشرانه V8 بنزینی و تکنولوژی TwinPower Turbo بی‌ام‌و بوده و با تولید 422 اسب بخار و 650 نیوتن‌متر گشتاور، این خودرو را در 4.7 ثانیه از صفر به صد می‌رساند. بالاترین سرعت این خودرو با استفاده از یک قطعه الکترونیکی به 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا