Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

مازراتی هم فراخوان می دهد!

2015-maserati-quattroporte-0

مازراتی آمریکای شمالی در حال انجام اقداماتی در راستای افزایش امنیت مدل‌های سدان Ghibli و Quattroporte تولید شده در سال‌های 2014 تا 2016 است. پس از گزارش‌های رسیده مبنی بر وجود صداهای اضافی از محور عقب این خودرو، تیم تحقیق دلیل این موضوع را شل بودن پیچ اتصال میل مهار و توپی در محور عقب به هنگام مونتاژ که ممکن است باعث جدایی میل مهار و توپی و در نهایت تصادف شود، اعلام کرد.

هیچ خبری مبنی بر تصادف یا تلفات جانی به دلیل وجود این اشکال در مدل‌های تولیدی از 1 فوریه 2013 تا 18 سپتامبر 2015، که از شامل 24.464 دستگاه می‌شود، در دست نیست. پس از آغاز فراخوان در اول جولای، مالکان خودروهای مشمول نامه‌ای از طرف این کمپانی در راستای آگاهی بر ایراد موجود دریافت خواهند کرد. مالکان می‌توانند طبق وقت تعیین شده با نمایندگی محلی، خودرو خود را به صورت رایگان تحت بازبینی قرار داده و در صورت وجود اشکال، این کمپانی قطعه معیوب را تعویض می‌نماید.

این فراخوان به دنبال فراخوان قبلی مازراتی در اواسط مارچ برای همین دو مدل تولیدشده از سال 2014 تا 2016 به دنبال وجود ایراد خطر افزایش سرعت غیر ارادی و احتمال خطر وقوع آتش‌سوزی برای 1000 دستگاه از مدل Quattroporte GTS V8s در اکتبر گذشته انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.