Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نگاهی کوتاه به فورد فیوژن مدل 2017!

مدل جدید فیوژن از جمله‌ خودروهایی است که فورد از طیف‌های مختلف موتور در آن استفاده کرده، شش نوع پیشرانه با ۲ گیربکس برای فیوژن درنظر گرفته شده است. موتور تنفس طبیعی 4 سیلندر 2.5 لیتری با توانایی تولید ۱۷۵ اسب بخار قدرت پرفروش‌ترین نوع آن محسوب می‌شود، نسخه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژردار نیز فروش خوبی داشته است. نسخه‌ی 1.5 لیتری قادر است 181 اسب بخار قدرت تولید کند. مدل اسپرت این خودرو با یک موتور فوق‌العاده قدرتمند عرضه می‌شود. موتوری که می‌تواند قدرت 325 اسب بخاری و گشتاور 515 نیوتون متری را برای فیوژن فراهم کند. این موتور از نوع 6 سیلندر 2.7 لیتری توربو خواهد بود. نکته‌ای که در ارتباط با فیوژن‌های غیرهیبریدی نا‌امید کننده است مصرف سوخت بالای این مدل‌ها بوده به‌طوری که مصرف سوخت پیشرانه‌ی 2.5 لیتری برابر است با 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر. پیشرانه‌ی 1.5 لیتری عملکرد بهتری دارد و 6.9 لیتر سوخت در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

3

مدل جدید فیوژن یک خودرو فوق‌العاده آرام است که شما از سکوت داخل کابین لذت خواهید برد و حداکثر آرامش را خواهید داشت، فورد در این مدل از سیستم سرگرمی Sync 3 استفاده کرده. گرافیک سیستم خوب است اما برای کسانی که از اپل کارپلی و اندروید‌ اتو استفاده می‌کنند، این سیستم ضعیف خواهد بود. سیستم تعلیق فیوژن تست شده اکثر ناهمواری‌های جاده را جذب می‌کرد. خودرو روی جاده سخت و محکم احساس می‌شود اما به اندازه‌ی مزدا 6 اسپورت نیست. پشت فرمان نسخه‌ی پلاتینیوم فیوژن 2017، دید کافی وجود دارد. جنس متریال داخلی بسیار عالی بوده و رنگ‌بندی و طراحی ساده آن حس خوبی را القاء می‌کند. سیستم کمک پارک فیوژن کمی ضعیف است و سرعت آن بسیار کمتر از شرولت مالیبو است.

2

فیوژن پلاتینیوم در دل خود یک موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربو دارد که می‌تواند 245 اسب بخارقدرت و گشتاور 372 نیوتون متری ایجاد کند. مدل اسپرت به‌صورت استاندارد با سیستم چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد. در بخش ایمنی مدل 2017 هنوز تست‌های تصادفات خود را انجام نداده است. مدل 2016 در تست‌های NHTSA همانند آکورد، کمری و مالیبو 5 ستاره‌ی کلی را به دست آورده است. این خودرو در 4 بخش امتیاز خوب و در تست تصادف همپوشانی جلو امتیاز قابل‌قبول را به دست آورده است؛ اما کمری و آکورد 2016 در هر 5 بخش امتیاز خوب را کسب کرده‌اند.

1

فیوژن اگرچه در بعضی از بخش‌ها از رقیبان خود ضعیف‌تر ظاهر شد اما چهره زیبا و طیف گسترده موتورهای آن توجهات زیادی را به‌خود جلب کرده است.

1 نظر
  1. Eli می گوید

    لطفا در صورت امکان طریقه ی پیدا کردن موج MHz در رادیو ماشین فوزد فیوژن ۲۰۱۶ را شرح دهید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.