Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

خداحافظی میتسوبیشی با تولید خودرو در آمریکا

میتسوبیشی به عنوان یک حرکت استراتژیک قصد متوقف‌ کردن تولید خودرو در آمریکا را دارد. اما این شرکت اعلام کرده که تنها تولید خودروهای جدید در این کشور خاتمه پیدا می‌کند و فروش محصولات به هیچ‌وجه‌ متوقف نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ژاپنی Nikkei، میتسوبیشی هم‌اکنون به دنبال خریداری برای کارخانه موجود در ایالت ایلینوی است. این خط تولید در سال ۱۹۸۸ به عنوان بخشی از سند همکاری این خودروساز ژاپنی و کرایسلر افتتاح شده بود. هم‌اکنون ۹۱۸ کارمند در این کارخانه در حال فعالیت برای میتسوبیشی هستند. لازم به ذکر است که این خودروساز تنها یک خط تولید در آمریکا دارد.

everyone-is-talking-about-whether-mitsubishi-will-leave-the-us-market

این کارخانه که Normal نام دارد، وظیفه ساخت شاسی‌بلند اوتلندر را داشته و در سال گذشته ۷۰ هزار دستگاه از این خودرو در آمریکا به تولید رسیده بود. البته هنوز تولید خودرو با برند میتسوبیشی در ایالت ایلینوی جریان دارد و مشخص نیست که تا چه زمانی کمپانی ژاپنی قصد تولید خودرو در این کارخانه را دارد.

میتسوبیشی از فروش محصولاتش در آمریکا چندان خشنود نیست و محصولات این شرکت به کندی به فروش می‌رسند و برای جلوگیری از ضرر و زیان‌های مالی، میتسوبیشی می‌خواهد تولید را در آمریکا خاتمه دهد و تمرکز بیش‌تری بر روی بازارهای آسیایی داشته باشد.

به هرحال هنوز خریداران کارخانه‌ Normal مشخص نشده‌اند و البته اینکه کدام کمپانی خواهد توانست از پس هزینه‌های بالای خرید این خط‌ تولید بر بیاید، سوالی است که در طی ماه‌های آینده پاسخ داده خواهد شد.

منبع

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.