Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

رنو داستر جدید برای رونمایی آماده می‌شود

شرکت رومانیایی داچیا، یکی از زیر مجموعه‌های رنو، درحال آماده سازی شاسی‌بلند داستر مدل 2017MY تک دیفرانسیل برای استفاده در مراسم رژه نمایشی اتوموبیل‌ها (Moving Motor Show) درخلال فستیوال سرعت گودوود (Goodwood) است. این مراسم سالانه قرار است بیست و سوم ژوئن برگزار شود. داستر جدید چندین تغییر را در قسمت بیرونی و داخلی به خود دیده و نسخه به‌روز رسانی شده‌ای تحت عنوان Prestige هم به مدل‌های قبلی آن اضافه شده است. از مهم‌ترین تغییرات انجام شده می‌توان به طراحی جدید چراغ‌های جلو اشاره کرد.

dacia-duster-updated-2016-goodwood-21

همچنین در داستر جدید از یک پیشرانه 1.2 لیتری توربوشارژردار به جای پیشرانه 1.6 لیتری معمولی استفاده شده که با سوخت بنزین می تواند 123 اسب بخار قدرت و گشتاور 205 نیوتن بر متری تولید کند. درحالت رانندگی ترکیبی مصرف این خودرو 6.1 لیتر در 100 کیلومتر بوده و سطح آلایندگی آن تولید 138 گرم گاز دی اکسید کربن در هر کیلومتر را نشان می‌دهد. در بخش تجهیزات استاندارد و تزئینات داخلی (تریم) هم تغییراتی صورت گرفته است.

dacia-duster-updated-2016-goodwood-6

اضافه شدن سیستم رادیو دیجیتال (DAB)، تزئینات کربنی مشکی رنگ داشبورد، استفاده از حاشیه‌های کرومی برای قسمت مرکزی کنسول و فرمان بخشی از این تغییرات هستند. در لیست آیتم‌های قابل سفارش توسط مشتری می‌توان رینگ 16 اینچی آلیاژی، سنسور پارک دنده عقب و دوربین دید عقب را مشاهده نمود. همچنین روکش چرمی Aspira و ترکیب رنگ جدید با عنوان Pennine Green هم می‌توانند زینت بخش بهتر فضای داخلی باشند.

dacia-duster-updated-2016-goodwood-18

لازم به ذکر است در نسخه Prestige به صورت استاندارد امکاناتی همچون رینگ 16 اینچ، مانیتور لمسی 7 اینچی با سیستم MediaNav، دوربین و سنسور دنده عقب وجود دارند. داچیا برای داستر جدید با احتساب مالیات قیمت پایه 9500 پوند را در نظر گرفته که با توجه به مدل‌ها و اقلام قابل سفارش این مبلغ افزایش می‌یابد.

به سوپر گروه رنو داستر ملحق شوید

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.