Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آینه هوشمند Zercado؛ تنظیم خودکار برای موتور سیکلت!

Zercado به‌زودی آینه‌های ‌هوشمند موتور سیکلت‌ را عرضه می‌کند! دلیل ساخت آینه هوشمند توسط Zercado؛ یک تجربه منفی برای طراح و ایده‌پرداز این پروژه؛ Bartosz Ambrożkiewicz بوده است. Bartosz پس از آنکه بدلیل دید ضعیف و اشتباه تنظیم شدن آینه‌ موتور سیکلتش تصادف کرد؛ تصمیم به توسعه آینه‌ موتور سیکلت‌ها گرفت و ایده خود را با Kickstarter در میان گذاشت.

company-develops-mirrors-that-adjust-to-rider-position

Ambrożkiewicz با کمک یک تیم کوچک، این آینه را خلق کرده است؛ آینه‌ای که با استفاده از سنسورهای تلفن‌های هوشمند و یا چیپست‌های قرار گرفته در درون لباس موتور سوار؛ با بدن و شرایط او تنظیم می‌شود. آینه Zercado نقاط کور را حذف کرده و دید موتور سوار را بهبود می‌بخشد. این آینه مجهز به چراغ‌هایی ترکیبی بوده که نقش راهنمای جانبی را ایفا می‌کنند.

استفاده از این آینه در موتور سیکلت‌های ورزشی توصیه شده و طراحی این آینه، منجرب به کسب چندین جایزه، از جمله جام Microsoft Imagine در سال 2015 شده است. Zercado در حال برنامه‌ریزی بوده تا به‌زودی این آینه را به تولید برساند. در حال حاضر مشخص نیست که آینه مذکور چه هنگام عرضه می‌شود، ولی براساس اعلام Zercado، قیمتی 250 دلاری خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.