مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه اسپرت هوندا آکورد 2017، هدیه جدید ژاپنی‌ها به بازار آمریکا!

کمپانی هوندا می‌خواهد این هفته با نسخه جدیدی از سدان محبوب و پرفروش خود یعنی هوندا آکورد، ورود جذابی به بازار رقابتی و پرهیایوی خودروی آمریکا داشته باشد. بدین منظور این شرکت یک نسخه ویژه با عنوان اسپرت را طراحی کرده و برنامه‌ریزی فروش برای آن را با قیمت پایه 22355 دلار در نظر گرفته است. مشتریانی که علاقه‌مند به تجربه کیفیت و امکانات بالا در خودرو هستند باید بدانند که این مدل به صندلی هایی با چرم مخصوص و دوخت قرمز رنگ مجهز شده که عبارت حک شده نسخه ویژه (Special Edition) بر روی آنها به خوبی خودنمایی می‌کند.

honda-accord-2017-sport-edition-3

آقای جف کنراد، مدیر ارشد کمپانی هوندا در آمریکا، به محبوبیت مدل آکورد در آمریکا اشاره کرده به طوریکه این خودرو توانسته به مدت سه سال متوالی عنوان پرفروشترین سدان در این کلاس را به نام خود ثبت کند. وی به نسخه اسپرت آکورد اشاره کرده و عرضه آنرا موفقیتی بزرگ در جهت شناسایی نیاز مشتریان و رقابت با مدل‌های موجود در این حوزه دانسته است. همچنین برای پیشبرد موقعیت این خودروی سدان در بازار، هوندا قصد دارد مدل هیبریدی آکورد 2017 را با ترکیبی از زیبایی، بازدهی بالا، لذت رانندگی و تکنولوژی‌های روز عرضه کند.

هوندا آکورد در مدل 2016 تغییرات مهمی را به خود دید که از آن جمله می‌توان به طراحی ظاهری جدید، بدنه سفت و سخت تر، شاسی کاملا به‌روز شده و رینگ‌های بزرگتر اشاره کرد. برای مدل 2017 این خودرو، هوندا استفاده از چراغ‌های LED را برای سیستم روشنایی بیرونی گسترش داده و برخی امکانات دیگر مثل نمایشگر لمسی 7 اینچی با قابلیت اپل CarPlay و اندروید Auto، رادیو HD، گرمکن برای صندلی‌های عقب و سنسور پارک اضافی برای جلو و عقب را اضافه کرده است. قابلیت تجهیز شدن به فناوری Honda Sensing در آکورد 2017، باعث می‌شود سطح ایمنی این خودرو به امتیاز 5 ستاره طبق استاندارد NHTSA ارتقاء یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا