Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

نسخه چینی تسلا مدل S نیز از راه رسید!

اگر از دوست داران صنعت خودرو و فناوری باشید بدون شک با محصولات کمپانی تسلا که با وجود الکتریکی بودنشان بسیار قدرتمند و عالی هستند، آشنا هستید. اما از آن جایی که کمپانی‌های چینی علاقه بسیاری به ساخت محصولات مشابه نمونه‌های خارجی دارند پس در این مورد نیز استثنا قائل نشده و سعی کرده‌اند تا یک نسخه چینی از تسلا مدل S را با نام Youxia X تولید کنند.

youxia-x-001-1

اگر بخواهیم نگاهی به ظاهر این محصول بیاندازیم بدون شک زیبایی آن را تحسین خواهید کرد. البته از لحاظ طراحی خارجی نیز این محصول سعی کرده که شبیه به تسلا باشد اما ظاهرش بسیار مدرن است و سقف خمیده آن در کنار دستیگر‌ه‌های مخفی در، بر زیبایی این محصول می‌افزایند.

youxia-x-003-1

در زیر این ظاهر زیبا یک موتور برقی 362bhp قرار گرفته است که از گشتاور 440Nm بهره می‌برد و این محصول با کمک موتور قدرتمند خود می‌تواند 0 تا 62 مایل بر ساعت را در مدت 5.6 ثانیه طی کنند که البته در این خصوص به هیچ وجه نمی‌تواند با نمونه اصلی خود که تسلا مدل S نام دارد رقابت کند. سه باتری نیز انرژی مورد نیاز این خودرو را تامین می‌کنند.

Youxia-X-screen

در بخش داخلی این خودرو شاهد شباهت‌های بسیار بین آن و تسلا مدل S هستیم که اصلی‌ترین آن‌ها یک نمایشگر بزرگ لمسی در وسط داشبورد است که تنظیمات کلی خودرو و فعالیت‌های مالتی مدیا را می‌توان از طریق آن انجام داد. اما نکته جالب در خصوص این محصول به قیمت آن باز می‌گردد که کمپانی تولید کننده سعی دارد آن را با قیمت 47000 دلار (معادل 30000 یورو) عرضه کند. البته این محصول در اواخر سال 2016 عرضه خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.