مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر جاسوسی از نسل بعدی مرسدس‌بنز G-Class

باورتان می‌شود که پس از 38 سال مرسدس‌بنز، مدل جدیدی از کلاس G را تست می‌کند! برای اولین بار تصاویری از نسل جدید G-Wagen منتشر شده است. آن طور که تصاویر جاسوسی به ما نشان می‌دهند؛ ما با یک نمونه اولیه از G-Wagen روبرو هستیم که بدنه آن همانند مدل فعلی طراحی شده است. شاید طول بدنه حدود 10 سانتی‌متر افزایش داشته، ولی به دلیل وجود استتار سنگین، نمی‌توان چیز زیادی از G-Wagen جدید فهمید.

2017-mercedes-benz-g-class-spy-photo

2017-mercedes-benz-g-class-spy-photo1

نکته قابل توجه تصاویر منتشر شده از نسل جدید G-Wagen؛ عدم وجود سپر عقب بر روی آن بوده که به ما کمک می‌کند تا اجزای سیستم چهار چرخ  دیسکی G-Wagen را ببینیم.  شاید مرسدس‌بنز در نسل جدید G-Wagen از فرمان الکترو مکانیکی و یک سیستم تعلیق متفاوت در جلوی خودرو استفاده کرده باشد تا مهندسان این کمپانی بتوانند به راحتی سیستم کمک فنرهای مدرن مرسدس‌بنز را بر روی G-Wagen سوار کنند. وزن نسل جدید G-Wagen نیز به لطف استفاده از مواد سبک وزن در بدنه؛ حدود 200 کیلوگرم کاهش یافته است.

2017-mercedes-benz-g-class-spy-photo2

2017-mercedes-benz-g-class-spy-photo4

پیش‌بینی می‌شود که این خودرو در دو مدل مختلف و با موتورهای شش سیلندر بنزینی و دیزلی عرضه شود. قدرت موتور بنزینی G-Wagen حدود 300 اسب‌بخار و قدرت موتور دیزلی آن 360 اسب‌بخار خواهد بود. به احتمال زیاد سیستم انتقال دهنده قدرت این خودرو؛ یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته بوده و این خودرو تا پایان سال 2017 رونمایی و عرضه می‌شود.

2017-mercedes-benz-g-class-spy-photo3

البته انتظار می‌رود که مدل‌های دیگری از G-Wagen ساخته شود که مجهز به موتور بهبود یافته 4 لیتری 8 سیلندری BITURBO خواهند بود.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا