مکمل بنزین
گوناگونخبر

نسخه کانورتیبل لافراری 2017 رونمایی شد

کمپانی فراری از نسخه کانورتیبل لافراری 2017، که احتمالا بعدها از عنوان اسپایدر برای آن استفاده شود، رونمایی کرد. ماه گذشته مدل کوپه این سوپر اسپرت پا به میدان گذاشت و هم اکنون نسخه بدون سقف آن با کمترین میزان تغییرات به معرض نمایش درآمده است. البته این خودرو قرار است ماه اکتبر و در نمایشگاه خودرو پاریس رسما رونمایی شود و فراری هم تصمیم گرفته جزئیات بیشتر درباره آن، همچون اسم نهایی و برخی مشخصات فنی را تا پیش از برگزاری نمایشگاه اعلام نکند. معمولا فراری این سری از خودروهای خود را بصورت محدود و به قیمتی نسبتا بالا عرضه می‌کند که اطلاعات آن هم دردسترس نیست.

laferrari-convertible-front

اما نکته جالب اینجاست که اگر کسی تصمیم به خرید این خودرو داشته باشد باید گفت امکان‌پذیر نیست! زیرا این شرکت ایتالیایی از چندماه پیش برای مشتریان ویژه خود پیش‌سفارش آن را برقرار کرده و حالا دیگر این امکان وجود ندارد. در این نسخه همانند مدل کوپه آن، از یک پیشرانه 6.3 لیتری 12 سیلندر استفاده شده که می‌تواند 788 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن برمتر گشتاور تولید کند. همچنین موتور برقی لافراری با تامین 160 اسب بخار اضافی نقش مهمی را در این خودرو به عهده دارد. در حالت رانندگی پرسرعت و مسابقه‌ای، زمانیکه دو موتور لافراری باهم کار می‌کنند تقریبا 950 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن برمتر گشتاور تولید شده که از طریق یک جعبه دنده اتوماتیک 7 سرعته دوکلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

laferrari-convertible-overhead

به‌گفته فراری در این نسخه تغییرات قابل توجهی در شاسی خودرو صورت گرفته تا به همان استحکام پیچشی و مقاومت دربرابر نیرو که در مدل کوپه وجود دارد، دست‌یابد. بنابراین از لحاظ عملکرد هیچ تفاوتی بین این دونسخه از لافراری وجود ندارد. برای اطلاعات بیشتر باید گفت این خودرو می‌تواند در مدت کمتر از سه ثانیه به سرعت 100، در هفت ثانیه به سرعت 200 و در 15 ثانیه به سرعت 300 کیلومتر برساعت برسد و حداکثر سرعت آنهم 350 کیلومتر برساعت ثبت شده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا