مکمل بنزین
گوناگونخبر

ارتفاع یک فراری را تا چه حد می‌توان پایین آورد؟

یکی از بخش‌های جالب در تیون خودروها، مخصوصا مدل‌های قدیمی، بحث کاهش بیش از حد ارتفاع آنها از سطح زمین است. این خودروها که به slammed car‏ معروف شده‌اند، هنگام تردد در خیابان به خاطر حالت ظاهری که دارند نظر خیلی‌ها را به خود جلب می‌کنند. در یکی دیگر از این هنرنمایی‌ها، یک شرکت کوچک ژاپنی که در حوزه تیونینگ خودرو فعالیت دارد، فراری قدیمی مدل 348 را تحت عمل جراحی قرار داده‌است.

Ferrari-348-20

این فراری در زمان خودش شکوه و عظمت خاصی داشته، و بااینکه بیش از بیست سال از زمان تولید آن گذشته در برابر تغییراتی همچون کاهش ارتفاع بیش از حد هم هنوز محکم و استوار و با ترکیبی خشمگین‌تر و اسپرت‌تر ایستاده است. البته موضوع زیبایی این نوع خودروها کاملا به سلیقه و فرهنگ افراد و جامعه برمی‌گردد.

Ferrari-348-1

با استانداردهای امروزی، یک خودروی اسپرت نسبتا قدیمی 8 سیلندر موتور وسط که انتقال قدرت آن فقط به چرخ‌های عقب اختصاص دارد، نمی‌تواند خیلی سریع باشد. اما زمانیکه پای یک فراری خاطره‌انگیز و خوش قیمتی مثل 348 درمیان است، قضیه فرق می‌کند. مطمئنا این خودرو هنوز هم می‌تواند نظرات زیادی را به سمت خود جلب کند، مخصوصا اگر با تغییرات ظاهری جذابی همراه شده باشد.

فروشگاه تونینگ ژاپنی FERS.CRU به خوبی می‌دانسته چگونه بدنه این فراری را پهن‌تر کند تا رینگ و لاستیک با پهنای بسیار بالا را در آن جای دهد. این خودرو به قدری کاهش ارتفاع داشته که انتظار رانندگی معمولی هم نمی‌توان از آن داشت، ولی به لطف استفاده از سیستم تعلیق بادی، بازگشت به حالت عادی برای این فراری ظرف مدت زمان کوتاهی امکان‌پذیر شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا