مکمل بنزین
خبر

سرانجام بعد از سال‌ها انتظار، ممکن است هوندا NSX عرضه شود!

New_Honda_NSX_1
New Honda NSX

شایعاتی پخش‌شده مبنی بر اینکه هوندا تصمیم دارد تا NSX را در نوامبر امسال عرضه کرده تا بتواند در بازار اتومبیل‌های اسپرت سهمی پیدا کند. اگرچه خودروساز ژاپنی دقیقا این خبر را تایید نکرده است، اما از عکس‌های رندر شده که به بیرون درز کرده، انتظار می‌رود که این اتومبیل همان NSX باشد.

New_Honda_NSX_2
New Honda NSX

به‌احتمال‌ زیاد این اتومبیل در نمایشگاه اتومبیل لوس‌آنجلس آمریکا که در ماه نوامبر برگزار می‌شود یا در نمایشگاه اتومبیل دیترویت که سال آینده برگزار می‌شود، عرضه خواهد شد. بر اساس وب‌سایت Motoring، طراحی این اتومبیل به‌طور کامل، مفاهیم و اهداف هوندا را تداعی می‌کند.

New_Honda_NSX_3
New Honda NSX

هوندا NSX قرار است ابتدا در نمایندگی‌های هوندا آمریکا شمالی عرضه شوند، یعنی اینکه نمایندگی‌های فروش هوندا، فعلا آکورا NSX جدید را نمی‌توانند به فروش برسانند. در مورد موتور این اتومبیل حدس و گمان‌های زیادی زده می‌شود، نشانه‌های زیادی به چشم می‌خورد مبنی بر اینکه این خودروساز ژاپنی از یک موتور 2 لیتری هیبرید با توربوشارژ در NSX خود بهره ببرد و از یک سیستم انتقال قدرت تمام چرخ متحرک الکترونیکی (Super Handling-AWD) استفاده کند. باید دید که این خودروساز ژاپنی چه خواهد کرد.

New_Honda_NSX_4
New Honda NSX

متین نصیری

نویسنده چرخان و آی‌تی‌رسان، شیدای موتوراسپورت :)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا