مکمل بنزین
گوناگونخبر

جدیدترین بروزرسانی باطری یک خودرو فراموش شده توسط تسلا

582207

اولین باری که تسلا در این مورد سختن گفت به دسامبر سال 2014 باز میگردد و حالا پس از یک سال و نیم این بروز رسانی به مرحله عمل رسیده است. رودستر (Roadster) تسلا با باطری جدید قابلیت پیمودن 547 کیلومتر  و قیمتی 29000 دلاری دارد. در یک نشست خبری، این کمپانی قیمت این بروزرسانی را وابسته به هزینه تمام شده برای عرضه آن اعلام کرد و بسته باطری بروزرسانی شده یکی از تغییرات جدید خواهد بود.

582208

رودستر برخلاف مدل‌های X و S تسلا هرگز در تعداد بالا تولید نشده و تنها 2500 دستگاه از این خودرو در سطح جهان به فروش رسیده است. بر اساس اعلام این کمپانی 2 تا 3 بسته باطری به صورت هفتگی قابل ساخت خواهد بود که هزینه ای بالا داشته و زمان‌بر است. متقاضیان این بسته به روز رسانی با پرداخت مبلغ پنج هزار دلار در لیست انتظار قرار گرفته و 24000 دلار باقی مانده را در زمان نصب پرداخت خواهند کرد. اما خبر خوب این است که پس از فرا رسیدن نوبت و تحویل قطعات به نمایندگی مربوط،، طی چند روز این به روز رسانی انجام خواهد یافت. اگرچه این کار بسیار دیر صورت گرفته اما طرفدارن رودستر اسقبال گرمی از آن خواهند داشت.

582212

 

پک باطری جدید با افزایش 153 کیلومتری توان طی مسافت این خودرو، زمان بیشتری برای دوستداران رودستر از لذت رانندگی با آن و همچنین در یکشنبه‌های شلوغ و پر ترافیک بوحود می‌اورد. تسلا حتی ادعا کرده رودستر با باطری جدید مسافت بین لوس آنجلس و سانفرانسیسکو را طی کرده که عملا با استفاده از کولر خودرو و وجود ترافیک غیر ممکن است.

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا