مکمل بنزین
گوناگونخبر

رنو مگان اسپرت جدید، مدعی رکورد نوربورینگ!

1

کمپانی رنو برای باز پس گیری افتخارات خود در زمینه سریع‌ترین خودروی محور جلو جهان در مسابقات نوربورینگ تلاش می‌کند، اما این خودروی رکوردشکن تا چند سال آینده عرضه نخواهد شد. گلف جی‌تی‌آی کلاب اسپرت از فولکس واگن با ثبت زمان 7 دقیقه و 49/21 ثانیه و با فاصله زمانی 5 ثانیه‌ای از مگان RS275 تروفی در پیست معروف به جهنم سبز دور دوم خود را به پایان رساند. با این اوضاع و با متوقف شدن تولید نسل رنو مگان، خودروی مسابقه‌ای رنو بر اساس رنو مگان پنج در طراحی خواهد شد.

Renaultmegane005
آنتونی لو، نایب رئیس طراحی رنو مگان آر‌ اس بعدی، با اشاره به قدرت تولیدی 300 اسب بخاری توسط این خودرو، آنرا رقیب جدی برای به چالش کشیدن هوندا سیویک تایپ آر و جی‌تی‌آی کلاب اسپرت خواند. قدرت تولیدی توسط یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری و بوسیله یک جعبه دنده تقویت شده و احتمالا 6 سرعته دستی به محورهای جلو انتقال خواهد یافت.

Renaultmegane006a
افزون بر تغییرات مکانیکی و فنی، آر اس جدید دارای تغییرات بیرونی برای بهبود ظاهر و عملکرد آیرودینامیکی نیز خواهد بود. این تغییرات باید شامل یک اسپلیتر جدید،‌ دیفیوزرهای تقویت شده، رینگ‌های آلیاژی و کیت بدنه بزرگتر  و حتی قابلیت کنترل وزن باشد. با عرضه این خودرو در سال 2018 باید شاهد سریعترین خودروهای رقیب در این کلاس نیز باشیم که به هیجان انگیزتر شدن رقابتشان می‌افزاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا