مکمل بنزین
گوناگونخبرشرایط فروش

آغاز فروش اقساطی جک S5 دنده‌ای

سرانجام شرکت کرمان‌موتور به فروش اقساطی جک S5 راضی شده و اکنون شاید خرید این خودروی محبوب، برای مشتریان و علاقه‌مندان آسان‌تر شده باشد. در طرح جدید فروش اقساطی جک S5؛ تنها مدل دنده‌ای این خودرو عرضه می‌شود. در این طرح که با نام 50،50 شناخته می‌شود؛ قیمت مصوب خودرو، 78 میلیون و 110 هزار تومان تایین شده است.

jac_bg_gal_s5_2-e1417500280508

مشتریان باید مبلغ 39 میلیون و 160 هزار تومان را به عنوان پیش پرداخت بپردازند و باقی مبلغ را که 38 میلیون و 950 هزار تومان است؛ به شکل اعتباری و با اقساط 12 و 24 ماه پرداخت کنند. زمان تحویل خودروی مشتریان بهمن ماه 95 تایین شده و شروع پرداخت اولین قسط خودرو؛ یک ماه پس تحویل خودرو است.

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

‫3 دیدگاه ها

  1. سلام.خسته نباشید خدمت تمامی هموطن های عزیزم.واقعا طرح های زیبا وجذاب دارن این اتومبیل ها.ای کاش ماهم پول داشتم تا یکی برا خودم وخوانوادم تهیه میکرد.حکمت خداونده راضی هستیم به رضای او.سالم وسربلند باشید مهندسین عزیز کشور.۰۹۱۳۸۴۷۷۱۳۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا