مکمل بنزین
گوناگونخبرداخلی

اولین تصاویر از حضور جک S2 در ایران

بعد از عرضه موفق جک اس ۵ در بازار کشورمان توسط کرمان‌خودرو، به‌نظر می‌رسد این خودروساز داخلی به دنبال عرضه یک محصول دیگر از این برند چینی در کشورمان است. به‌تازگی تصاویری منتشر شده که براساس آن جک‌اس ۲ برای انجام بررسی‌های اولیه وارد کشورمان شده است. با توجه به ظاهر این خودرو به‌نظر می‌رسد، محصول کمپانی چینی JAC بتواند نظر طرفداران زیادی را به خود جلب کند، البته اگر با قیمت مناسب عرضه شود.

JAC-S2-۳

قیمت جک اس ۲ در بازار چین از قیمت پایه 60 هزار یوآن آغاز می‌شود و مدل فول آن نیز 80 هزار یوآن قیمت دارد. بنابراین این خودرو در بازار محلی با قیمت تقریبی ۲۸ الی ۳۷ میلیون تومان عرضه شده است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم آیا این خودرو می‌تواند نظر کارشناسان کرمان‌خودرو را برای مونتاژ جلب کند یا خیر! همچنین مشتاق هستیم که بدانیم در صورت عرضه جک اس ۲، این خودرو با چه قیمتی به بازار کشورمان عرضه خواهد شد.

 

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

  1. با مقایسه قیمت اس۵ و سایر محصولات چینی تو خود چین و بازار ایران احتمالا بشه تقریبی از قیمت این خودرو تو ایران به دست آورد. خیلی ممنون میشم اگه زحمت این برآورد رو تقبل بکنین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا