مکمل بنزین
گوناگونخبر

بوگاتی چیرون، نسخه رودستر نخواهد داشت!

بوگاتی چیرون، این غول خبرساز دنیای خودروها، ظاهرا از داشتن مدل رودستر محروم خواهد ماند. در تازه‌ترین خبر منتشر شده پیرامون این ابرخودرو، مدیر ارشد بخش بازاریابی و فروش شرکت بوگاتی اعلام کرده که قرار نیست در آینده نسخه‌های کانورتیبل و رودستر مدل چیرون ساخته شوند و فقط تولید نسخه کوپه آن در برنامه کاری این شرکت قرار گرفته است.

Bugatti-Chiron-2

آقای استفان برانگز این خبر را در خلال افتتاح نمایندگی جدید بوگاتی در منطقه اعیان نشین می‌فر، واقع در شهر لندن، اعلام کرد. این خبر همچنین تمامی گمانه زنی‌ها در خصوص تولید نسخه فوق اسپرت چیرون Targa را هم در آینده به‌طور کامل رد می‌کند. وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه بوگاتی اشاره کرده که این شرکت فرانسوی هدف خود را تنها برای تولید 500 دستگاه از بوگاتی چیرون متمرکز نموده است و درکنار آن به تولید نسخه‌ای متفاوت از این ابرخودرو، که به‌مراتب سریعتر باشد، هم نیم نگاهی دارد. البته مطمئنا از ارائه مدل جدیدتر تا پایان این دهه میلادی خبری نخواهد بود.

Bugatti-Chiron-5

استفاده از پیشرانه بسیار پیشرفته 8 لیتری 16 سیلندر W شکل که به چهار توربوشارژر مجهز شده و می‌تواند 1500 اسب بخار خروجی تولید کند، فرصتی را برای بوگاتی چیرون فراهم آورده تا در سال 2018 میلادی رکورد جدیدی برای بالاترین سرعت ممکن در این کلاس از خودروها را به نام خود ثبت کند. البته بوگاتی قصد دارد بعد از این رکورد شکنی، مدل‌های تولیدی را با یک محدود کننده سرعت تا حداکثر 420 کیلومتر برساعت، به مشتریان تحویل دهد. پیش از این شایعاتی وجود داشت مبنی براینکه چیرون می‌تواند به حداکثر سرعت 468 کیلومتر برساعتی دست یابد که این از رکورد بوگاتی ویرون نسخه سوپر اسپرت با حداکثر سرعت 431 کیلومتر برساعت هم بیشتر است.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا