مکمل بنزین
گوناگونخبر

فناوری‌های ویژه پیش از تصادف در محصولات جدید فولکس‌واگن

کمپانی فولکس‌واگن در جدیدترین طرح خود سعی دارد تا با نصب سیستمی جدید، از تصادف خودروها تا حد امکان جلوگیری کرده و افرادی که ماشین‌شان را از جان خود بیشتر دوست دارند، نجات دهد.

volkswagen-adaptive-cruise-control

این خودرو ساز در نظر دارد تا از سال 2016 خط تولید سری جدید محصولاتش را راه اندازی کند. یکی از برنامه‌های فولکس ایجاد و افزودن قابلیتی است که بروز تصادف را به حداقل ممکن برساند. اکثر مدل‌های این کمپانی اعم از Golf، Jetta و Touareg از قابلیت‌هایی چون کروز کنترل هوشمند و فناوری ترمز اضطراری بهره‌مند هستند که به کمک آن‌ها راننده اگر نتواند در زمان مناسب واکنشی جهت جلوگیری از بروز تصادف از خود نشان دهد، به کمک او می‌آید و خسارات را به حداقل ممکن می‌رساند. این ویژگی‌ها برای تریم‌های CC و Touareg به حالت استاندارد در آمده و به طور پیش‌فرض بر روی آن‌ها وجود دارد. همچنین شما می‌توانید سیستم هشدار خروج از خطر را در CC، Golf و Touareg بیابید. در این میان خودروی گلف از دستیار پارک نیز برخوردار است. (چه زمانی این فناوری‌ها به کشور ما می‌رسد، خدا می‌داند!)

همچنین این کمپانی به مشتریان خود وعده داده است که از ابتدای سال جاری میلادی، سیستم‌های مالتی مدیا و سرگرمی درون خود را نیز بروز رسانی کرده و امکانات جدیدی را به آن بیفزاید. به طور مثال اگر بر روی خودروی جدید خود سیستم MIB II را نصب نمایید، می‌توانید به راحتی نرم افزار Android Auto و Apple CarPlay را نصب کرده و در کنار آن از اتصالات Mirror Link نیز بهره ببرید. البته توجه داشته باشید که تلفن همراه شما حتما باید از این فناوری‌ها پشتیبانی کند!

آپشن دیگری که قرار است بر روی خودروهای جدید این کمپانی نصب شود این است که می‌توانید در آن از اشتراک ویژه خدمات Car-Net نیز بهره‌مند شوید. توسط این سیستم می‌توانید به خدماتی همچون کنترل از راه دور خودرو و اطلاعیه‌های امنیتی دسترسی داشته و اطلاعات آنلاینی چون وضعیت آب و هوا و حتی قیمت سوخت را دریافت نمایید.

بسیاری از محصولات خط تولید جدید این کمپانی تا اواخر سال 2015 از قابلیت‌های MIB II بهره‌مند نیستند؛ اما با انتشار اخبار جدید از سوی فولکس‌واگن می‌توانید این ویژگی و قابلیت‌های ویژه را در کمتر از چند دقیقه بر روی خودروی به‌روز خود داشته باشید.

محمد سعید بهمنی

فارغ التحصیل روابط بین الملل؛ عاشق ماشین با افتخار در خدمتم: ایمیل: Email: Saeid.bahmani@gmail.com اینستاگرام https://instagram.com/saeid.bahmaniii

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا