Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

بررسی بازی ماشینه چیه؟ ساده و ابتدایی!

سیستم عامل اندروید به دلیل نوع برنامه‌نویسی خود؛ این امکان را برای هرکسی محیاء می‌کند که با دانشی اندک و مقداری تلاش، یک برنامه و بازی را برای این سیستم عامل طراحی کند. همین موضوع زمینه را برای افراد تازه کار و مبتدی فراهم کرده تا با انتشار برنامه و بازی‌هایی شانس خود را برای جذب کاربر و… امتحان کنند. اکثر این بازی‌ها فاقد گرافیک و ایده اولیه مناسب بوده و بعد از چندی از زمان انتشارشان، به باد فراموشی سپرده می‌شوند. یکی از این عنوان ها “ماشینه چیه” نام دارد که ظاهرا تنها یک نفر اقدام به طراحی و ساخت آن کرده است. ایده اصلی شکل‌گیری این بازی را می‌توان برنامه‌های مشابهی مانند: آفتابه و… دانست. این بازی را می‌توان در دسته معمایی و هوش قرار داد؛ اما به قدری ساده و ابتدایی طراحی شده؛ که عبور از هر مرحله برای کسانی که با انواع خودروها آشنایی کافی دارند، به سادگی امکان پذیر است.

ماشینه چیه

این بازی حجمی 5/3 مگابایتی داشته و از اسفند ماه سال 93 تاکنون بروزرسانی نشده است؛ اما برای گذراندن وقت و زمان؛ وسیله خوبی به نظر می‌آید. برای اینکه آشنایی شما با “ماشینه چیه” بیشتر شود آن را دانلود و نصب کرده و تجربه خود را از این بازی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

index5

پس از نصب بازی به منوی اصلی آن هدایت می‌شویم. در منوی اصلی بازی 8 آیکون مختلف را پیش روی خود می‌بینیم که در ابتدا ما بر روی گزینه شروع بازی ضربه زده و وارد بازی می‌شویم.

index2

پیش روی شما یک صفحه کلید؛ چند جای خالی و یک تصویر تار قرارداد که شما باید حدس بزنید که آن تصویر تار مربوط به کدام خودرو بوده و سپس حروف آن را از بین حروف در نظر گرفته شده در صفحه کلید انتخاب کرده و در جای خالی قرار دهید. همین! کل فرایند بازی به همین سادگی بوده و خیلی شما را به زحمت نمی‌اندازد. بازی بیش از 100 مرحله دارد که با عبور از هر مرحله 25 سکه به اندوخته های شما افزوده می شود که با استفاده از این سکه ها می توانید با مراجعه به قسمت راهنما و بدون اینکه به مغز خود فشار بیاورید؛ از مراحل بازی عبور کنید. مرحله اول بازی با یک پیکان خوش رنگ آغاز می‌شود و رفته رفته مراحل سخت و سخت تر شده و خودروهای خارجی به میدان می‌آیند.

index

index3

حالا به منوی اصلی بازی بازگشته و نیم‌نگاهی به سایر آیکون‌های بازی می‌اندازیم. نام یک آیکون ارتباط با ما نام دارد که به سادگی می‌توانید با طراح بازی و با استفاده از ابزارهای تلفن‌همراهتان ارتباط برقرار کنید. آیکون درباره ما نیز اطلاعاتی از سازنده بازی به شما می‌دهد که فرقش را با قسمت ارتباط با ما نمی‌فهمیم! یعنی این قسمت همان قسمت ارتباط با ما بوده و شماره تلفن سازنده بازی را می‌توانید داشته باشید!

index4

در آیکون برنامه‌های ما؛ سایر برنامه های طراحی شده توسط سازنده بازی را می‌بینید. آیکون ارسال برنامه نیز به سادگی این امکان را محیا می‌کند که با استفاده از ابزارهای تلفن همراهتان بازی را برای سایرین ارسال کنید. آیکون دیگر فروشگاه نام دارد که با ضربه زدن بر روی آن می‌توانید سکه تهیه کنید، قیمت ها هم بدک نیست! آیکون دیگری نیز به شکل ستاره قرار گرفته که برای امتیاز دادن به این بازی در کافه بازار قرار گرفته است!

index6

در نهایت باید گفت که “ماشینه چیه” یک بازی ابتدایی و سرگرم کننده با گرافیکی نه چندان جذاب بوده که بیشتر مناسب کودکان و نوجوانان است؛ و کسانی که واقعا عاشق خودرو و دنیای ماشین‌ها باشند، قطعا مراحل بازی را به سادگی آب خوردن طی کرده و پیروز می‌شوند.

badge-g-fullsize-300x113

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.