مکمل بنزین
گوناگونخبر

غول موستانگ، تنها 30 هزار دلار!

حتما آوازه عملکرد فوق‎العاده روش که بدون شک یکی از بهترین محصولات فورد مستانگ است را شنیده‎اید. به‎عنوان مثال این خودرو مجهز به پکیج Track Pak، سیستمی مناسب برای قدرت 850 اسب بخار است. قطعا اکثر افراد قدرت خرید خودرویی با این ویژگی را ندارند، اما خوشبختانه نکته مثبت روش مستانگ قیمت زیر 30،000 دلاری آن است. روش RS مستانگ 2017 جدید ترکیب کارآمدی از ظاهر زیبا، بدنه خیره‎کننده و سرعتی بسیار بالاست.

Roush Mustang

قدرت این خودرو، ریشه در موتور همیشگی 3/7 لیتری V6 مورد استفاده کمپانی مستانگ با قدرت 300 اسب بخار و گشتاور 280 lb-ft دارد. کیت بدنه این خودرو شامل جیب کنسول در قسمت جلو، هواکش مشبک جلو با علامت RS و هواکش غیرمشبک در زیر آن، اسپلیتر جلو و چراغ‎های رانندگی است. البته موارد دیگری همچون اسکوپ کاپوت، اسکوپ‎ کناره‎های بدنه، علامت روش روی گلگیرها، سوپاپ‎های هوای کناره بدنه، پنل خاموشی عقب و اسپویلر عقب نیز در آن دیده می‎شوند که این مورد آخر فقط برای مدل کوپه است. همچنین، بنر “روش” را برای شیشه جلو دریافت خواهید کرد. اکثر بخش‎های این خودرو بدون تغییر باقی مانده‎اند، بجز کیلومتر شمار، تشک‎های کف‎دوزی شده و چارچوب‎های منحصر به‎فرد آن.

Roush Mustang (2)

شایان ذکر است که توزیع وزن این خودرو نیز بصورت 50 -50 است. قیمت پایه کیت بدنه روش به‎تنهایی 4،500 دلار بوده و از کیت 5،995 دلاری سال گذشته ارزان‎تر است. با یک حساب ساده و سرانگشتی می‎توان گفت قیمت این خودروی دارای موتور V6 از 24،645 دلار شروع می‎شود و بدون شک طرفداران خودروهای عضلانی از خوشحالی در پوست خود نخواهند گنجید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا