Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

آخرین تیون باراباس برروی سوپرمینی اسمارت فورتو

اسمارت یکی از خودروسازان مطرحی است که در زمینه تولید سوپرمینی‌ها فعالیت می‌کند. مدت‌ها قبل گروه بزرگ باراباس، که تخصص بی‌نظیری در تیون کردن خودروهای ساخته شده توسط کمپانی مرسدس بنز و زیرمجموعه آن را دارد، مدل اسمارت فورتو (ForTwo) را تحت عمل جراحی قرار داد و محصولی را معرفی کرد که به جرات می‌توان عنوان شیک‌ترین و قدرتمندترین سوپرمینی را برروی آن گذاشت.

586472

شاید خروجی 108 اسب بخاری این خودروی کوچک و دونفره خیلی با کارهای قبلی باراباس، مثل مرسدس AMG S65 با قدرت 900 اسب بخار، همخوانی نداشته باشد اما مجهز شدن پیشرانه 0.9 لیتری آن به یک توربوشارژر و اعمال تغییرات فنی دیگر، به نظر برای خودرویی در این کلاس که صرفا استفاده درون شهری دارد، کاملا مناسب است.

586474

اخیرا نمایندگی فروش شرکت اسمارت اعلام کرده که می‌تواند مدل‌های جدید انواع فورتو را با انتخاب مشتریان همراه با کیت باراباس ارائه کند. اما مثل اینکه کیت ویژه باراباس که با عنوان اسپرت شناخته می‌شود، قرار نیست به سبد خرید مشتریان اضافه شود و فقط در مدل‌های نمایشگاهی و مسابقه‌ای عرضه خواهد شد. اما در کیت ارائه شده که حدودا 2000 هزار دلار قیمت دارد موارد ظاهری و جذابی همچون برجسته سازی سپر جلو، دیفیوزر با رنگ خاکستری مات در عقب، فرمان سه تکه‌ای اسپرت و پدال‌هایی از جنس فولاد ضد زنگ را می‌توان مشاهده کرد که در هر دو مدل کوپه و کابریو فورتو قابل سفارش هستند.

586471

از لحاظ فنی، نصب این پکیج تغییرات متعددی را برروی خودرو ایجاد می‌کند که از مهمترین آنها می‌توان به استفاده از سیستم تعلیق جدید با کاهش 10 میلی‌متری ارتفاع، نصب میل موجگیر سفت‌تر و بهبود تعدیل کننده‌ها با تنظیمات مخصوص باراباس اشاره کرد که قابلیت رانندگی و هندلینگ خودرو را به طور چشمگیری بهبود می‌دهند. همچنین جایگزین کردن لاستیک‌های معمولی با نوع مرغوبتر و از برند یوکوهاما، لذت بالاتر را در رانندگی شهری تضمین می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.