مکمل بنزین
گوناگونخبر

کمپانی جک خودروی الکتریکی iEV6E EV را عرضه می‌کند!

کمپانی جک در نظر دارد تا در ماه سپتامبر امسال، خودروی الکتریکی iEV6E EV را عرضه کند. این خودرو در ماه آوریل و در جریان نمایشگاه خودروی پکن به نمایش درآمد. iEV6E EV یک هاچ‌بک الکتریکی کوچک بوده و برای رانندگی در شهرهای شلوغ طراحی شده است. قیمت اولیه iEV6E EV با توجه به معافیت‌های مالیاتی موجود برای خودروهای الکتریکی در کشور چین؛ از 90 هزار یوان شروع می‌شود.

jac-iev6e-1-660x587

فضای داخلی iEV6E EV بزرگ و جادار به نظر می‌آید و برای طراحی بعضی از قسمت‌های آن مانند بخش خارجی خودرو، از رنگ آبی استفاده شده است.

jac-iev6e-2-660x492

جک iEV6E EV مجهز به یک پیشرانه الکتریکی با قدرت 61 اسب‌بخار و گشتاور 175 نیوتن‌متر است. حداکثر سرعت جک iEV6E EV حدود 102 کیلومتر در ساعت بوده و با یک‌بار شارژ می‌تواند مسافتی معادل 152 کیلومتر را بپیماید، که البته امروزه و در سال 2016؛ این آمار چندان خوشایند نیست؛ زیرا هم‌اکنون خودروهای برقی دیگری هستند که با یک بار شارژ، مسافتی بیشتر از 200 کیلومتر را می‌پیمایند و سرعت بیشتری هم دارند.

jac-iev6e-3-660x614

حالا باید منتظر بود و دید که جک iEV6E EV با استقبال چینی‌ها مواجه خواهد شد یا خیر؛ خودرویی که امکانات و فضای داخلی مناسبی را در اختیار صاحبانش قرار داده و می‌خواهد کمی به بازار خودروهای الکتریکی در کشور چین رونق بدهد!

امین نقی زاده

از اواخر سال 94 به تیم نویسندگان چرخان پیوسته و از آن زمان تاکنون با نهایت علاقه و اشتیاق به همکاری خود با این تیم دوست داشتنی ادامه داده‌ام. همیشه در حال یادگیری هستم و هیچ گاه از مطالعه به دور نبوده و نخواهم بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا