مکمل بنزین
گوناگونخبر

چری پنج خودرو بر اساس پلت فرم جدید TX1 می‌سازد!

چری پنج خودرو جدید بر اساس پلت فرم TX1 خواهد ساخت. پلت فرمی که با کمک جگوار و روور، شریک‌های تجاری خودروسازی چری در شرکت مشترک آن‌ها شکل گرفته است. پلت فرم TX1 می‌تواند از انواع موتورها و استایل‌های بدنه پشتیبانی کند. تنها قسمتی که به طور قطعی بر روی پلت فرم قرار دارد جعبه فرمان است که بصورت کلی بر روی اکسل جلو سوار شده‌است! هرچیز دیگری به غیر از آن، همانند فاصله محور‌ها و فضای پشت خودرو کاملا قابل تغییر است.

DSC_0560

اولین خودرویی که قرار است بر اساس این پلت فرم ساخته شود خودرویی با ظرفیت 5 سرنشین به نام چری تیگو 7 است. هم چنین به دنبال آن، مدل کوپه تیگو 7 و مدل بزرگتر SUV هفت نفره ( با نامی شبیه تیگو 9)‌، خودروی پلاگین هایبرید با استایل بدنه نامشخص و یک خودرو MPV عرضه خواهد شد. تمامی این خودروها قبل از سال 2020 به بازار خودرو عرضه می شوند.

24544-1470376673-krossover-chery-tiggo-7-debyutiroval-na-novyh-fotografiyah

تمامی این خودرو ها به صورت موتور توربوشارژ تولید خواهد شد، البته چری امکان سفارش موتور تنفس طبیعی 2 لیتری برای این خودرو‌ها، باقی خواهد گذاشت.

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. توراخداچینی نخریدبزاریداین کمونیستهابرن دنبال کثافت کاری وکلاه برداریشون.بنده انواع شاسی بلندچینی وکره ای راتجربه کردم ویه چرخ کره ای رابه کل این چرت وپرتانمیدم.100تومن بدیدیه سانتافه2010بخریدولی این آشغالارابزاریدکنار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا