مکمل بنزین
گوناگونخبر

لامبورگینی چِنتناریو رودستر، در مونتری به‌نمایش گذاشته شد

Lamborghini-Centenario-Roadster-Screenshot

لامبورگینی مدل رودستر جنجالی خود را در جشن مونتری، معرفی کرد. در حالی که مدل کوپه چِنتناریو 1.75 میلیون یورو (تقریبا 2 میلیون دلار) قیمت داشت، قیمت لامبورگینی چِنتناریو در مدل رودستر از 2 میلیون یورو (2.26 میلیون دلار) آغاز می‌شود. از جمله تغییرات این مدل می‌توان به رنگ خاص آن اشاره کرد که جذابیت محصول زیبای لامبورگینی را ۲ برابر کرده است.

همچنین لاستیک‌های قدیمی جای خود را به لاستیک‌های ۲۰ اینچی جلو و ۲۱ اینچی عقب، با رینگ‌های آلومینیومی زیبا داده‌اند. یکی دیگر از ویژگیهای کلیدی در مدل رودستر، یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی و سیستم اپل CarPlay است. لامبورگینی در چِنتناریو رودستر از همان موتور ۶.۲ لیتری، ۱۲ سیلندر با ۷۵۹ اسب‌بخار قدرت استفاده کرده و با تغییراتی که از لحاظ فنی در این مدل ایجاد کرده، توانسته است شتاب صفر تا صد خودرو را ۰.۱ ثانیه کاهش دهد. این خودرو در ۲.۹ ثانیه از شتاب صفر به ۱۰۰ خواهد رسید. تنها 20 نسخه از این خودرو ساخته خواهد شد و تحویل آن از سال ۲۰۱۷ آغاز می‌شود.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا