مکمل بنزین
گوناگونخبر

اولین تصاویر از فضای کابین اشکودا کودیاک منتشر شد

اگر مطلب قبلی چرخان را در مورد خودروی شاسی بلند اشکودا کودیاک مطالعه کرده باشید، حتما تا اندازه‌ای با این محصول اروپایی آشنا شده‌اید. اما به تازگی اشکودا چند تصویر از فضای داخل کابین این خودرو منتشر کرده که می‌تواند جزئیات و دانسته‌های موجود درباره کویداک را کاملتر کند.

skoda-kodiaq-interior-revealed-57

با نگاهی به این تصاویر می‌توان فهمید که غربیلک فرمان و پنل‌های روی درب تا حدودی شبیه مدل سدان اشکودا سوپرب هستند ولی طراحی کلی داشبورد در مقایسه با آن کاملا متفاوت شده است. پنل قرارگیری ادوات داشبورد در قسمت مرکزی به سیستم تهویه هوای دوگانه مجهز شده و دریچه‌های ورودی هوا به صورت عمودی تعبیه شده‌اند، دقیقا برعکس مدل‌های سوپرب و اکتاویا که از فرم افقی برای آنها استفاده شده است. همینطور صفحه نمایش لمسی کودیاک از یک طراحی شیشه‌ای جذاب‌تر و پیچیده‌تر بهره برده که یک نقطه قوت برای آن محسوب می‌شود.

skoda-kodiaq-interior-revealed-3

به گفته اشکودا، طراحی کلیدها و همینطور عملکرد آنها به گونه‌ای است که به راحتی و بدون سردرگمی می‌توان با آنها کار کرد. همیچنین سیستم راهنمای صوتی و تصویری استفاده شده در آن، اینکار را بسیار ساده کرده است. توسعه دهندگان این خودرو تمام تلاش خود را به‌کار گرفته‌اند تا جای ممکن فضای داخلی کودیاک را باتوجه به ابعاد بزرگش (4.7 متر طول و 1.88 متر عرض)، جادار طراحی کنند. اگر صندلی‌های این خودرو را تاکنید، فضایی در حجم 720 لیتر در انتها و 2065 لیتر در قسمت سرنشینان در دسترس خواهد بود که در کلاس خودش بسیار جادار می‌باشد.

skoda-kodiaq-interior-revealed-4

از لحاظ آپشن‌های استفاده شده در این خودرو، باید گفت اشکودا برای خریدارانش سنگ تمام گذاشته و درکنار مواردی همچون گرم‌کن فرمان، محافظ لبه‌های درب، سیستم ایمنی برق برای کودکان و پشت سری‌های چند حالته برای خواب، از بیش از 30 گزینه خلاقانه و هوشمند کاملا کارآمد نیز استفاده کرده است. اشکودا قرار است کودیاک را در ماه سپتامبر و در برلین به‌طور رسمی رونمایی کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا