مکمل بنزین
تازه‌هاخبر

استفاده نمایندگی‌های آئودی از هدست‌های واقعیت مجازی برای فروش خودرو!

مشتریان آئودی به زودی خواهند توانست از هدست­‌های واقعیت مجازی در نمایشگاه‌­های فروش خودروهای این کمپانی استفاده کنند.

با این هدست­‌ها، مشتری می­‌تواند به آزمایشی 360 درجه از یک خودروی آئودی پرداخته، حتی در اطراف آن قدم بزند و خارج و داخل کابین خودرو را امتحان کند.

نرم‌­افزار واقعیت مجازی به کاربران اجازه می­‌دهد تا رنگ­‌های مختلف خودروها، رینگ­‌های مختلف و حتی آپشن­‌های مختلف طراحی بیرونی و داخلی خودرو را امتحان کنند. در ورای آن، یک خودرو می­‌تواند در شرایط مختلف از نظر نور و مکان­‌های مختلف مانند پاریس و برای کسانی که تمایل دارند، حتی در سطح ماه نیز دیده شود!

بنابر گفته مارکوس کوهن از بخش راه­‌های دیجیتالی فروش آئودی، “چالش ما این است که‌ مشتریان فقط برای چانه زدن راجع به قیمت به نمایندگی می­‌آیند. آن­ها پیش از این همه چیزهایی که باید راجع به خودروی انتخابی خود بدانند را از طریق جستجو در اینترنت به‌­دست­‌آ‌ورده­‌اند. اما ما مایلیم تا آن­‌ها را مشغول کرده و اوقات خوبی را در نمایندگی برای آن­ها فراهم کنیم.”

AU150020_mediuma

“ما دوست داریم به جای اینکه آن­ها اطلاعات خود را از اینترنت کسب کنند، با ما به مشورت بپردازند. تکنولوژی واقعیت مجازی می­‌تواند این کار را انجام دهد. این تکنولوژی گستردگی فراوانی دارد، می­تواند احساسات مشتری را برانگیزد و غیرمنتظره است.”

به نقل از وبسایت اتوکار، آئودی در حال پیاده­‌سازی این سیستم در شش نمایندگی خود در آلمان است و هنوز هم در انتخاب بین دو هدست واقعیت مجازی HTC Vive و Oculus Rift مردد است.

فربد داودی

فربد داودی نویسنده و مترجم مطالب و اخبار حوزه خودرو در چرخان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا