Take a fresh look at your lifestyle.
َADS Temp مستطیل

JAC همکار فولکس‌واگن شد!

گروه خودروسازی فولکس‌واگن و کمپانی چینی JAC؛ یک تفاهم‌نامه همکاری برای سرمایه‌گذاری مشترک جهت تولید خودروهای الکتریکی امضاء کردند. توافق صورت گرفته تضمینی برای تولید و عرضه خودروهای مشترک در آینده نزدیک نیست؛ اما یک گام بزرگ برای همکاری و تبادل اطلاعات فنی و مهندسی است. این تفاهم‌نامه حدود پنج ماه دیگر نهایی شده و دو کمپانی فولکس‌واگن و  JAC همکاری مشترک خود را آغاز می‌کنند.

vw-and-jac-mou

هر دو خودروساز پتانسیل سرمایه‌گذاری مشترک جهت توسعه، تولید و فروش انواع خودروهای الکتریکی در بازار چین را داشته و در همین رابطه؛ رئیس و مدیرکل گروه خودروسازی فولکس‌واگن در کشور  چین، آقای JOCHEM Heizmann می‌گوید: «ما با کمک کمپانی JAC به طور کامل تمام گزینه‌ها و امکانات خود را جهت تبادل فن‌آوری و تخصص‌های مربوطه به کار خواهیم گرفت تا در بهترین زمان ممکن یک محصول استراتژیک و رقابتی را به تولید برسانیم».

کمپانی JAC برندهای تجاری Jianghuai و Ankai را در اختیار دارد و در نیمه نخست سال جاری میلادی 333،639 خودرو و شاسی تولید کرده است. این کمپانی توانایی ساخت کامیون و اتوبوس را دارد و نهمین کمپانی بزرگ خودروسازی در چین بوده و یکی از بزرگترین تولید کنندگان خودروهای الکتریکی است.

این تفاهم‌نامه به کمپانی فولکس‌واگن کمک خواهد کرد که  نقش و برتری کمپانی جنرال‌موتورز را به عنوان بزرگترین خودروساز چین کاهش دهد. هم‌اکنون تولید و فروش خودروهای الکتریکی در کشور چین با رشد بسیار خوبی مواجه شده و م محبوبیت این خودروها در حال افزایش است. مقررات کشور چین باعث تولید و عرضه خودروهایی منحصر به فرد با پلاگین‌های هیبریدی شده است که از آن جمله می‌توان به؛ BMW X1 PHEV و محصول مشترک کمپانی دایمر و BYD؛ یعنی Denza 400 اشاره کرد! مقررات دولت چین موجب شده است که کمپانی بنتلی مجبور شود تا نسخه‌ای برقی از مولسان را به منظور کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای تولید کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.