مکمل بنزین
خبر

فیس لیفت برلیانس H530 در نمایشگاه چنگدو رونمایی شد

برلیانس در مدل جدید H530 از چراغهای جلو جدید، یک سپر جدید با غلاف بزرگ در هر طرف، که شامل چراغ های مه شکن می‌شود، استفاده نموده است. چراغ‌های جلو و عقب شباهت بیشتری با محصولات بی‌ام دبلیو پیدا کرده‌اند و زمانی که از نمای جانبی به این خودرو نگاه می کنیم باز هم یک بی‌ام دبلیو را مشاهده خواهیم کرد.

brilliance-h530-3-660x487

برلیانس طراحی اولیه داشبورد را تغییر داده، اما همچنان داشبورد جلوه چندان جذابی ندارد و می‌توانست بهتر از این باشد. دستگیره‌های درب و دکمه‌ها دچار تغییر شده‌اند. استفاده از صفحه نمایش کوچک در کابین، کمتر در خودروهای چینی دیده می شود اما برلیانس این کار را انجام داده است. این صفحه نمایش به‌دلیل کیفیت پایین، عدم وجود تاچ مناسب بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

brilliance-h530-2-660x505

موتورهای بنزینی ۱.۶ لیتری 118 اسب بخاری و 1.5 توربو 150 اسب‌بخاری با گیربکس‌های ۵ سرعته دستی و اتومات، گزینه‌های برلیانس برای H530 هستند. این خودرو از ماه آینده با قیمت 65،000 الی 95،000 یوان به بازار چین عرضه خواهد شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا