مکمل بنزین
خبر

تصاویر رسمی از نسل جدید لندروور دیسکاوری منتشر شد

لندروور از نسل جدید دیسکاوری در اواخر ماه جاری رونمایی خواهد کرد و در همین ارتباط اولین تصاویر رسمی از محصول جدید خود را نیز منتشر کرد. لندروور وعده داده است که مدل جدید دیسکاوری از همیشه لوکس‌تر خواهد بود و قیمت پایه این خودرو نیز از ۴۵ هزار  دلار آغاز می شود. دیسکاوری برای رانندگی در هر شرایطی، آمادگی لازم را دارد و در خود مجموعه‌ای از تجهیزات را جا داده است.

land-rover-discovery-2017-08

زمانی که از نمای روبرویی به این خودرو نگاه می‌کنیم،تفاوت چندانی با نسل گذشته این خودرو مشاهده نمی‌کنیم اما لندروور بیشتر به تغییرات جزئیات ظاهری پرداخته است. جلوپنجره و چراغ‌های LED تغییرات چندانی نکرده‌اند و همانند مدل‌های قبلی هستند. در تصاویر منتشر شده بخش پشتی خودرو مشخص نیست، اما می‌توان حدس زد که در قسمت عقب هم شاهد تغییرات چندانی نباشیم.

land-rover-discovery-2017-01

لندروور بیشتر به بخش شرایط رانندگی خودرو پرداخته است و اعتقاد دارد این محصول در شرایط آفرود بی‌رقیب خواهد بود. علاوه بر سیستم چهارچرخ متحرک شرکت، دیسکاوری از پیشرانه‌های 4 و ۶ سیلندر انجینیوم بهره می‌برد. البته به گفته مسئولان شرکت، نسخه‌های هیبرید این خودرو نیز در آینده عرضه خواهند شد.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا