مکمل بنزین
برگزیده‌هاتحلیلیخبر

خودروهایی به شکل سیاستمداران!

در دنیا، سیاستمداران جزء شخصیت‌های برتر هر جامعه شناخته می‌شوند که اگر بتوانند نظر مردم را جلب کنند، به‌نیکی از آنها یاد خواهد شد و طرفداران زیادی را به‌خود اختصاص می‌دهند و اگر سیاست‌های نادرست را در پیش بگیرند، بدون شک نمی‌توانند، از حمایت مردم برخوردار شوند و در انتخابات هر کشور ناکام خواهند ماند. حال مجله carwow بر اساس شخصیت سیاستمداران، آنها را به‌شکل خودرو طراحی نموده که باهم نگاهی به این تصاویر خواهیم انداخت.

ولادمیر پوتین – لادا نیوا

vladimir-putin-lada-niva-copy

لادا نیوا به‌عنوان یک خودرو مناسب، سالهاست که تولید می‌شود و جالب اینجاست که ولادیمیر پوتین نیز سالهاست به‌عنوان رئیس جمهور روسیه فعالیت می‌کند. هم پوتین و هم لادا در برخی موارد عملکر خوبی را داشته‌اند.

دونالد ترامپ – فورد F150

donald-trump-ford-f150-copy9

در کمپین انتخابات سال ۲۰۱۶ آمریکا، یک صدای بلند شنیده می‌شد و آن مربوط به دونالد ترامپ با یک شخصیت عجول و بی‌پروا بود که توجه چندانی به‌نظرات دیگران نداشت. چنین شخصیت خودخواهی، به نظر نمی‌رسد بتواند در انتخابات موفق باشد ولی ترامپ همچنان با پافشاری بر عقاید و افکار خود در حال فعالیت است. حال باید دید که آیا بدنه‌ی آلومینیومی فورد F150 در مقابل بدنه فولادی رقبا می‌تواند مقاومت کند و یا خیر!

تونی بلر – ام‌جی ZT-T 260 استیت

tony-blair-mg-copy

یک خودروی نه چندان محبوب که حاصل همکاری ام‌جی و ب‌ام‌و بوده است. موتور 8 سیلندر ZT-T 260 یاد تونی‌بلر را در ذهن‌ها تداعی می‌کند، او با وارد شدن به جنگ عراق، وعده‌های انتخاباتی خود را زیرپا گذاشت و محبوبیت خود را نیز از دست داد. بلر و ام‌جی هر ۲ به‌جای حل مسئله، مشکلات بیشتری را ایجاد کره‌اند.

هیلاری کلینتون – تسلا مدل 3

hilary-clinton-tesla-model-3-copy

احتمالا کلینتون به‌عنوان اولین رئیس جمهور زن در آمریکا انتخاب شود. امیدواریم او به وعده‌های خود پایبند باشد و امیدواریم که وعده‌ی ایلان ماسک نیز تحقق پیداکند. وی وعده ساخت خودروی ارزان قیمت الکتریکی را به مردم داده است.

آنگلا مرکل – فولکس واگن گلف

angela-merkel-vw-golf-copy

باید بگوییم که راندمان بالا، موثر بودن و نداشتن جذابیت، صفات مشترک فولکس گلف و صدراعظم آلمان یعنی آنگلامرکل است. هر ۲ قابل اعتماد و مستحکم هستند و تصمیمات درستی را اتخاذ می‌کنند اما هیچکدام شما را به سمت مسابقه نخواهند کشید.

کیم جونگ اون – اورال 4320 MLRS

kim-jon-un-ural-truck-cake-2

یکی از اصلی‌ترین گزینه‌های نابودی هسته‌ای جهان، کیم جونگ اون است. جالب اینجاست که اگر این فرد را در کره‌شمالی دوست نداشته باشید، بدون شک کشته می شوید. او روابط بین‌المللی خود را با راکت کنترل می‌کند و مناسب‌ترین خودرو برای این رئیس جمهور جانی، اورال 4320 است.

ترزا می – مینی هاچبک

theresa-may-mini-copy

ترزامی و مینی هاچبک یک میراث از گذشته هستند. مینی پرفورمنس چسبندگی حیرت‌آوری در پیچ‌ها دارد و این می‌تواند نشانه پافشاری و چسبندگی ترزا برای خروج انگلستان از اتحادیه اروپا باشد.

سیلویو برلوسکنی – فیات 500L

silvio-berlusconi-fiat-500-x-copy

برلوسکنی چندین سال است که از مقام و سیاست دور مانده اما همواره سیاست‌های ایتالیا تحت تاثیر این فرد بوده است. فیزیک نامناسب، مشکلات اخلاقی و عملکرد ضعیف صفات مشترک، برلوسکنی و فیات ۵۰۰ است. به‌نظر این خودرو به یک موتور قوی‌تر از مدل 1.6 لیتری 118 اسب بخاری نیاز داشته باشد تا بتواند موفق شود و خود را از برلوسکنی جدا کند!

باراک اوباما – فورد موستانگ

barack-obama-mustang-copy

جدیدترین مدل موستانگ در خارج از آمریکای شمالی عرضه شده و در کشورهای دیگر بسیار محبوب است، درست مثل اوباما که طرفداران خارجی او بیشتر از کسانی هستند که در آمریکا زندگی می‌کنند.

بوریس جانسون – مورگان سه‌چرخ

bo-jo-morgan-3-wheeler-copy

اگر بپرسند یکی از کارهای وریس جانسون در طول حضور در شهرداری لندن را نام ببرید، فقط باید سکوت کرد. از تهدید کودک ژاپنی تا افتضاح در شروع بازی های المپیک تنها کارهای وی برای لندن بود. او یک شخص بدون استفاده در شهرداری لندن بود درست مثل اسباب‌بازی مورگان ۳ چرخ با قیمتی برابر با یک خودروی اسپرت.

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا