مکمل بنزین
خبر

دیدگاه طراح حرفه ایی در ارتباط با مدل خودران اپل ۲۰۷۶!

apple-car-4

طراحی جدید مدل خودران اپل، کاربرد موتور وسیله نقلیه را منسوخ خواهد کرد؛ همانطوری که فیش استریو ۳.۵ میلی‌متری در آیفون ۷ دیگر وجود ندارد. طراحی جدید خودران اپل توسط طراح حرفه‌ای، حداقل برای شصت سال آتی رونمایی شده که بر شعار استیو جابز، سادگی و مینیمالیسم، تاکید می‌کند. طرح این خودران تا حدودی اطلاعات و جزئیات آن را در اختیار مشتاقان به اتومبیل قرار داده است.

apple-car-22

خودران اپل با این طرح مفاهیم صنعت خودرو را دگرگون خواهدکرد. این خودران مجهز به سیستم پیشرفته رانندگی با قدرت حرکت خود ـ مغناطیس خواهدبود که از مفهوم اصلی شناور مغناطیسی (ماگلو) برای جابجایی و حرکت بهره‌گیری خواهد کرد؛ این بدان معنی است که چرخ‌ها، باتری‌ها و موتورها برای این مدل جایی نخواهند داشت و در واقع این فضاها برای کابین سرنشینان و جای چمدان و وسایل آن‌ها درنظرگرفته شده‌است.

apple-car-20

درب‌ این خودران با اثر انگشت باز می‌شود و طراحی داخلی آن مملو از تکنولوژی‌های به روز اپل خواهد بود، هم چنین شیشه‌های هوشمند، دارای قابلیت عبور نور با توجه به انرژی موجود خودران، از نیمه شفاف به شفاف تغییر پیدا خواهد کرد.

apple-car-9

با توجه به اینکه بحث مربوط به سال ۲۰۷۶ میلادی است در نتیجه این مدل اتومبیل کاملا خودران خواهد بود. مهم نیست که این اتومبیل چه ظاهری داشته باشد یا اینکه به بازار اتومبیل بیاید یا نیاید، مهم این است که در آینده اتومبیل‌های خودران بوجود خواهند آمد.

 

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا