مکمل بنزین
خبرداخلی

آغاز مشاركت قطعه سازان ايرانی در زنجيره تامين محصولات پژو!

به گزارش ايكوپرس، در اين نشست بيش از 130  مدير از 65 شركت تامين كننده فرانسوي به همراه 16 نفر از مديران ارشد پژو حضور داشتند. علاوه بر آن بيش از 140 نفر از تامين كنندگان و قطعه سازان كشور نيز به دعوت شركت ساپكو در اين نشست حاضر بودند تا علاوه بر حضور در همايش امروز، فردا نيز ديداري دو و چند جانبه با همكاران فرانسوي خود داشته باشند. براساس اين گزارش، در اين نشست حسين نجاري، مديرعامل ساپكو و محمدرضا معتمد مديرعامل شركت مشترك ايران خودرو و پژو «ايكاپ» و همچنين ژان كريستف كمار، قائم مقام اجرايي پژو در منطقه خاورميانه و آفريقا و جومبارت، قائم مقام پروژه هاي عملياتي اين شركت در ايران سخنراني كردند.

نشست فعالان زنجيره تامين ايران خودرو و پژو فردا نيز ادامه خواهد داشت و با بازديد هيات فرانسوي از خطوط توليد سازندگان ايراني دنبال خواهد شد.

1

تسریع در خودکفایی قطعات خودروهای جدید، ایجاد تعامل دو سویه میان قطعه سازان دو شرکت جهت ارتقای کیفی قطعات، افزایش توان فنی مهندسی و رقابت پذیری سازندگان داخلی، ایجاد پتانسیل های صادراتی در صنعت خودرو و قطعه سازی کشور و بسترسازی برای عقد قراردادهای همکاری مشترک از جمله اهدافی است که در این گردهمائی دو روزه دنبال مي شود.

امید ایزد پناهی

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک ...... "اگر بعد از پارک کردن خودرو به آن نگاه دوباره نمی اندازید، خودروی اشتباهی را مالک هستید!"

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا