مکمل بنزین
گوناگونخبر

طراحی تایر برای جگوار XJ220 توسط پیرلی!

تنها چند روز بعد از انتشار خبر طراحی تایرهای جگوارXJ220 توسط کارخانه انگلیسی بریجستون، رقیب ایتالیایی،کارخانه پیرلی، هم خبر طراحی تایر برای این خودرو را منتشر کرد. بسته تولیدی جدید پیرلی P Zero برای همکاری با جگوار به خط تولید خواهد رفت و به مالکان سری XJ220 کمک می‌کند تا کارایی این خودرو را بیشتر کشف کنند.

jag-xj220-1

جگوار اعلام کرده تایرهای P Zero برای XJ220 تولید خواهند شد که طرح کلاسیک اصیل سری P Zero مجهز به تکنولوژی‌های روز خواهد بود. برای مثال، ساختار داخلی هر تایرمطابق با ویژگی‌های رانندگی با XJ220 سفارشی ساخته خواهد شد و با طراحی آج‌ نامتقارن بهترین تعادل را بین اصطکاک، پایداری و کارایی در جاده‌های خیس برای این خودرو فراهم خواهد کرد.

jag-xj220-6

به گفته سرپرست قسمت جگوار کلاسیک، جگوار XJ220 همیشه کلاسیک و تاثیرگذار در تاریخ این کارخانه بوده که پروژه‌هایی برای تولید مدل‌های مختلف از این سری برای مشتریان درحال انجام است که تایرهای جدید قدرتی شگفت‌انگیز به این خودرو خواهند داد.

سپیده رمضانی

تابستان سال ۹۵ به تیم نویسندگان چرخان ملحق شدم. طرفدار خودروهای سبز و برقی هستم. سعی می‌کنم خبرهای جذاب و جالب درباره وسایل نقلیه را برایتان بنویسم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا