مکمل بنزین
خبر

سانگ یانگ رکستون جدید در نمایشگاه پاریس به‌نمایش گذاشته می شود…

شرکت کره‌ای سانگ‌یانگ در حال آماده سازی مقدمات رونمایی از نسل جدید رکستون، در نمایشگاه پاریس است. نسل جدید رکستون، بیش از این به صورت یک خودروی کانسپت با نام LIV-2 معرفی شده بود که احتمالا شاهد تغییرات کوچکی در آن خودروی مفهومی هستیم. برهمین اساس بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند، سانگ یانگ چند تیپ مختلف از این خودرو را مدنظر داشته باشد که به مرور زمان آنها را معرفی خواهد کرد. LIV-2 در قلب خود یک موتور ۲.۲ لیتری ۱۳۳ کیلوواتی خواهد داشت. البته انتظار می‌رود، سانگ یانگ از موتور ۲.۰ لیتری توربو بنزینی در این خودرو استفاده کند تا بتواند نظر طیف بیشتری از مردم را به رکستون جدید جلب کند.

2016_ssangyong_liv-2_ssanyong-rexton_02

سانگ‌یانگ که به استفاده از پیشرانه‌های مرسدس مشهور است، اینبار به‌سراغ گیربکس‌های این شرکت رفته است و در رکستون جدید از گیربکس ۷ سرعته اتومات مرسدس بهره برده است. حال باید منتظر بمانیم تا ببینیم سانگ یانگ می‌تواند با رکستون جدید شرایط بازار را به سود خود تغییر دهد و یا خیر!

2016_ssangyong_liv-2_ssanyong-rexton_03

علی شیرعلی بیک

مهندس مکانیک گرایش طراحی جامدات از دانشگاه آزاد تهران‌جنوب. علاقه مند به طراحی صنعتی مخصوصا خودرو. مترجم و نویسنده درحوزه خودرو، تکنولوژي و صنایع مرتبط

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا